زیپ نیوز زینب سلیمانی: تفاوتی بین ترامپ وبایدن وجود ندارد/پدرم یک منجی بود - زیپ نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، دختر سردار شهید قاسم سلیمانی در سخنانی گفت که تفاوتی بین ترامپ و بایدن وجود ندارد.

«زینب سلیمانی» در گفتگو با شبکه راشاتودی گفت: ترامپ دستور کشتن پدر من را صادر کرد و بایدن هم از آن حمایت کرد، بنابراین هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد.

وی افزود: بایدن موافق سیاست اوباما درباره تشکیل داعش بود. تفاوت ترامپ و بایدن چیست؟ آنها همان آدم ها با همان طرز فکر هستند و تفاوتی میان آنها برای ما وجود ندارد.

زینب سلیمانی ادامه داد: مشکل ما با آمریکا سیاست آنهاست که تغییر نخواهد کرد. آنها افرادی واحد با تفکرات و مسیری یکسان هستند و هیچکدام بهتر از دیگری نیست.

وی گفت: من می خواهم بگویم که پدر من وظیفه اش را به خوبی انجام داد و آنها را بسیار خشمگین کرد. شما می بینید که آمریکایی ها هر طرحی که قصد انجامش در خاورمیانه را دارند نابود می شود. آنها از هر راهی که می خواهند به ایران ضربه وارد کنند با شکست مواجه می شوند.

زینب سلیمانی ادامه داد: آنها می خواهند پدر من را یک هیولای بزرگ معرفی کنند اما پدر من یک منجی بود. او از مردم محافظت کرد نه تنها از مردم خودش بلکه او این کار را برای تمام کشورهای جهان و همه انسان ها انجام داد. او داعش را نابود کرد و حتی نمی خواست مردم اروپا توسط ویروسی کشنده همچون داعش کشته شوند.

وی افزود: او نه تنها بخاطر مردم سوریه، یمن، لبنان، ایران، عراق بلکه بخاطر همه مردم و تا آخرین نفس جنگید. او هرگز متوقف نشد. او نسبت به خطرناک بودن مسیری که می رود واقف بود و به خوبی از این مسئله اطلاع داشت اما هرگز متوقف نشد چرا که از آنها نمی ترسید بلکه آمریکایی ها از او می ترسیدند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 221 views بار دسته بندی : بین الملل تاريخ : 28 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها