زیپ نیوز ۱۲۰۰ ویژه برنامه هفته بسیج در بوشهر برگزار می‌شود - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، سردار علی رزمجو صبح شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: برنامه‌های شاخص هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به عطرافشانی گلزار شهدای گرانقدر، اضافه کرد: تجلیل از خادمان اربعین حسینی، یادواره شهدای زن، همایش جامعه تمدن‌ساز، یادواره شهدای دشتی از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: مسابقات کشتی قهرمانی بسیج، جشنواره جهادگران علم و فناوری و رزمایش اقتدار بسیج در سراسر استان بوشهر از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج است.

توزیع ۱۶۰۰ دست جهیزیه

وی با اشاره به برگزاری طرح‌های گروه‌های پیشگامان رهایی، افزود: همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت، افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت گناوه و دلوار، یادواره شهدای رسانه، گردهمایی هنرمندان بسیجی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان بوشهر است.

سردار رزمجو از تدوین هزار و ۲۲۳ برنامه ویژه هفته بسیج در استان خبر داد و بیان کرد: افتتاح آزمایشگاه درمانگاه سپاه استان، تجلیل از برترین‌های قرآنی بسیج، جشن وصال ازدواج و توزیع هزار و ۶۷۰ دست جهیزیه از دیگر برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان استان بوشهر در ۸۰۰ پایگاه مقاومت و ده‌ها حوزه مقاومت سازماندهی شده‌اند، گفت: بسیجیان استان بوشهر در قالب ۱۲ ناحیه مقاومت فعالیت می‌کنند.

بیشتر مردم بوشهر بسیجی هستند

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه بیشتر مردم استان بوشهر بسیجی هستند گفت: یک‌سوم جمعیت استان بوشهر در قالب بسیج سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر سازماندهی و ثبت سامانه شده‌اند.

وی با بیان اینکه برکات این شجره طیبه و عطر شکوفه‌های آن در عرصه‌های گوناگون پرتوافشانی کرده است، گفت: نقش نیروی مردمی بسیج و پیوند آسمانی آن با ولایت انقلاب اسلامی را به یک انقلاب شکست‌ناپذیر تبدیل کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و موفقیت‌های آن خاطرنشان کرد: بسیج در استان بوشهر در ۲۰ قشر سازماندهی شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 168 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 18 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.