زیپ نیوز پیشرفت کشور به برکت وجود امنیت پایدار است - زیپ نیوز

به گزارش زیپ نیوز، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در جریان بازدید از تیپ ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه در کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آرزوی سلامتی برای جانبازان و ایثارگران و تبریک هفته بسیج به ملت ایران و مردم شهیدپرور کرمان و بسیجیان و رزمندگان حاضر در میدان اظهار داشت: بسیج نهال ارزشمندی است که امام راحل غرس کرد.

سرلشکر باقری افزود: امروز این نهال به درخت قدرتمندی تبدیل شده است که ریشه در دل تک‌تک مردم دارد و میوه و شاخه‌های آن در همه حرکات مردم ایران نمایان است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه به عملیات غافلگیرانه طوفان‌الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین و اقدامات جنایتکارانه صهیونیست‌ها در غزه اشاره و عنوان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه قهرمان و فلسطین را محکوم می‌کنیم و اعلام می‌داریم که کشتن مردم بی‌گناه نشانه پیروزی صهیونیست‌ها نخواهد بود.

وی اضافه کرد: ادامه این جنایات در فلسطین موجب آشکار شدن ماهیت واقعی صهیونیست‌ها و همچنین آمریکا و اروپا و همه حامیان صهیونیست‌های کودک‌کش خواهد بود و با توجه به انسجام موجود در جبهه مقاومت، پیروزی فلسطین نزدیک است.

سردار باقری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آنچه امروز در میدان نیروی زمینی تیپ ۳۸ ذوالفقار دیدیم، حضور ارزشمند و پا به‌کاری یگان‌های نیروهای زمینی در ابعاد مختلف سپاه و سپاه استانی کرمان است که البته این بخش کوچکی از توانمندی نیروهای مسلح قهرمان ماست.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: اگر امروز حرکت، پیشرفت و تحول در کشور داریم به برکت وجود امنیت پایدار است و این امنیت در سایه استقرار و عملیات شبانه‌روزی نیروهای مسلح امکان‌پذیر شده است.

وی تصریح کرد: زمانی که دشمنان ما در صحنه‌هایی مانند فلسطین هستند که هیچ عاملی حتی حقوق بشر دروغین آن‌ها مانع ظلم‌شان نمی‌شود، اگر نیروهای مسلح ما ذره‌ای کوتاهی یا غفلت کنند در مقابل، دشمنان برای چکاندن ماشه‌ها به هیچ وجه کوتاهی نمی‌کنند.

سرلشکر باقری افزود: بنابراین اگر بازدارندگی پایدار در کشور ما وجود دارد به برکت حضور و ایستادگی یکایک پاسداران، ارتشیان، انتظامی و بسیجیان و با به‌کارگیری آخرین دستاوردهای علمی و تجهیزات به‌روز و کارآمد و فناوری‌های نوین به دست جوانان این کشور است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اهمیت نیروهای مسلح در این گونه حوادث که در جهان و منطقه اتفاق می‌افتد، آشکار می‌شود و نشان می‌دهد ما به عنوان نیروهای مسلح، مسؤولیت دفاع و امنیت این کشور را بر عهده داریم که مسؤولیتی سنگین و حیاتی بر عهده ماست.

وی اظهار داشت: ثانیه‌ای نباید غفلت کرد و با تدبیر، هوشیاری، طرح‌ریزی، اشراف اطلاعاتی، آموزش، رزمایش، میدان‌داری دائمی باید فضای کشور را آرام و مطمئن برای بسترسازی تمام امور کشور قرار دهیم.

سردار باقری خاطرنشان کزد: به برکت خون شهدا و ایثارگری‌ها از گذشته تاکنون و پایمردی شما رزمندگان عزیز توسعه و پیشرفت ادامه خواهد داشت.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان سخنان خود گفت: حرکت و فعالیت در نیروهای مسلح مهمترین مأموریت در سطح کشور است و تمام مأمویت‌ها منوط به امنیت و دفاع پایدار است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 296 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 21 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.