زیپ نیوز جک برقی چیست؟ - زیپ نیوز

جک برقی در زندگی های امروزی کاربرد بسیار زیادی دارد. انسان برای ایمن نگه داشتن محل زندگی خود درب را اختراع کرد تا از ورود سارقان به داخل خانه جلوگیری کند.

درب ها از آن روز  تغییرات زیادی داشته اند تا به شکل امروزی درآمدند اما تغییر چندان چشمگیری نداشتند.

درب ها معمولا از چوب یا آهن ساخته می شدند و روی یک لولات می چرخیدند. کم کم با فاصله گرفتن درب ها از خانه ها آیفون اختراع شد و با ساخت پارکینگ برای خانه ها این سوال پیش آمد که آیا نیاز است انسان پیاده شود تا درب پارکینگ را باز کند؟

اساس کار این جک ها بسیار ساده است. به جک فرمانی داده می شود و جک مانند ماهیچه انسان، خود را جمع می کند و درب باز می شود. در واقع جک برقی مانند دست انسان عمل می کند.

مزایای استفاده از جک برقی

جک های برقی قابلیت نصب بر روی درب های پارکینگ را دارند به همین دلیل اولین و مهمترین مزیت این جک ها صرفه جویی در زمان است. زیرا این دیگر برای باز کردن درب  پارکینگ نیازی به پیاده شدن از ماشین و باز کردن آن بصورت دستی وجود ندارد و تنها با فشردن یک دکمه درب بصورت خودکار باز می شود.

با توجه به مزیت های گفته شده در استفاده از جک برقی حتما به این فکر افتاده اید که این محصولات را از کجا می توانید تهیه کنید. شرکت آیو ایران بعنوان سالها است که در زمینه فروش انواع تجهیزات حفاظتی ساختمان مانند آیفون تصویری و قفل برقی فعالیت دارد و نمایندگی بسیاری از برند ها مطرح ایرانی و جهانی را در اختیار دارد.

شما می توانید جک برقی یا دیگر محصولات مانند حفاظتی مانند ایفون تصویری و قفل برقی را از طریق نمایندگی این محصولات خریداری کنید و به این ترتیب از کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل کنید.

اهمیت جک برقی در ساختار درب پارکینگ

کار باز و بسته کردن درب پارکینگ توسط جک انجام می شود. در صورتیکه این قطعه بر روی درب نصب نشده باشد روند باز و بسته کردن درب با اختلال روبرو می شود.

جک ها در انواع مختلفی تولید می شوند اما نکته قابل توجه هنگام خرید جک، کاربرد آن و مکانی است که استفاده خواهد شد. میزان تردد و وزن درب از عواملی است که هنگام خرید باید حتما درنظر گرفته شود.

انواع جک برقی

با گذر زمان این جک ها در مدل ها و طراح ها ی مختلفی ساخته شدند. این تنوع بستگی به محل استفاده از درب های اتوماتیک دارد. ممکن است برای یک ساختمان شلوغ و پر رفت و آمد باشد یا برای یک ساختمان با ساکنین اندک و رفت و آمد کم باشد.

انواع جک های برقی عبارتند از:

جک های الکترومکانیکی: این جک ها برای واحد های که تردد در آنها کم است بسیار مناسب هستند و روی درب های سبک نصب می شود.

جک های هیدرولیکی: این جک ها برای ساختمان های شلوغ با تردد زیاد مناسب هستند و قابلیت نصب بر روی درب های سنگین را نیز دارند.

جک های پنوماتیک: این نوع جک ها از قدیمی ترین جک های اتوماتیک می باشند و تنها سیستم دارای کنترل سرعت می باشند.

 

کلام آخر

اهمیت نصب جک برقی بر روی درب پارکینگ منازل بر کسی پوشیده نیست و همانطور که گفته شد مزایای بسیار زیادی دارد و مهمترین آن عدم نیاز به پیاده شدن و باز کردن درب پارکینگ بصورت دستی است.

مطمئن ترین راه برای تهیه این محصولات خرید از نمایندگی است زیرا نمایندگی ها محصولات را همراه با گارانتی و ضمانت به فروش می رسانند. همچنین تمام محصولات فروخته شده توسط نمایندگی اورجینال بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند.

شرکت آیو ایران فروش جک برقی را در اختیار دارد و تمام محصولات خود را با بهترین قیمت به بازار عرضه می کند.

شما می توانید برای خرید محصولات مورد نظر خود با کارشناسان ما مشاوره نمایید تا خرید مطمئنی را تجربه کنید.

برای گرفتن مشاوره با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن تماس: ۰۲۶۳۶۲۷۰۵۷۴

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 294 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 27 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.