زیپ نیوز جامعه از فضای مجازی آسیب می بیند - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر یکشنبه در دیدار رئیس آموزش و پرورش گلوگاه و معاونین، ضمن تسلیت ایام، اظهار کرد: شهرستان گلوگاه یک شهرستان تماماً مذهبی، غیرتی، دینی و انقلابی است و مردم خوبش برای ما مایه افتخار هستند.

وی با بیان اینکه برخی از معضلات گلوگاه عمیق است، افزود: آموزش و پرورش یک نهاد بسیار مهم بوده و مکانی برای اولین صحنه حضور جگرگوشه‌های مردم بعد از خانواده است.

آیت الله محمدی لائینی گفت: مدارس ابتدایی که محل تعلیم و تربیت دانش آموزان است دانش آموزان را مستقیم از خانواده تحویل می‌گیرد از این رو بُعد امانت‌داری خانواده بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به جامعه خیرین توصیه کرد که به حوزه آموزش و پرورش بیشتر توجه کند و گفت: کمک به حوزه تعلیم و تربیت انتظاری است که از خیرین داریم و از مردم هم توقع می‌رود که به‌عنوان اولیا با مربیان ارتباط بیشتری باشد.

امام جمعه ساری گفت: متأسفانه فرهنگ برخی از خانواده‌ها با آنچه که در مدارس گفته می‌شود، نمی‌سازد و تعلیم و تربیت را خنثی می‌کند اما خوشبختانه در گلوگاه قالب خانواده‌ها خانواده‌های دینی و مذهبی هستند و انتظارمان این است که دانش آموزان گلوگاهی از یک اخلاق و سواد دینی بالاتری برخوردار باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: جامعه ما امروز از فضای مجازی، باندهای تبهکار، مخدر و تشکل‌های ترویج‌کننده بی‌حجابی و بی‌عفتی آسیب می‌بیند که باید این فضا مدیریت شود و بچه‌ها را با فضاهای معنوی همچون نماز جمعه، مناسبت‌های دیگر با اجرای برنامه‌ها، مواکب و اربعین، اردوی راهیان نور و اردوهای تفریحی تربیتی آشنا کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 120 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 13 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.