زیپ نیوز اتاق‌های فکر ضدانقلاب در مقابل اراده ملت ایران شکست‌خورده است - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، سردار جهانبخش کرمی، ظهر یکشنبه در رزمایش «مثل مصطفی» بر توجه به موضوع جهاد تبیین بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری تأکید کرد و گفت: باید در عرصه جهاد تبیین به طور جدی وارد عمل شد و زمینه آگاهی بیش از پیش جامعه به خصوص نسل‌های نوجوان و جوان را فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌های سال‌های اخیر فتنه جهانی علیه اسلام و انقلاب است، اظهار کرد: در حال حاضر ۲ هزار شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای و ۳۰۰ شبکه فارسی زبان علیه انقلاب و نظام تولید محتوا می‌کنند تا حقایق را وارونه جلوه دهند و در مردم ایجاد یأس کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اتاق‌های فکر ضد انقلاب به فتنه‌گران و اغتشاشگران خط می‌دادند، تصریح کرد: با این همه اما نتوانستند در مقابل اراده شکست‌ناپذیر الهی انقلابی ملت ایران موفق شوند.

وی با اشاره به حضور چشمگیر در مراسم پیاده‌روی اربعین و تأسی مردم از مکتب حسین (ع) تصریح کرد: رمز پیروزی ما در مقابله با جبهه استکبار ولایت‌مداری بود و شهدا و ملت ایران عاشورا را در هشت سال دفاع مقدس مشق کردند و صحنه‌های تاریخی را به نمایش گذاشتند.

سردار کرمی با تأکید بر اینکه باید در فتنه‌ها هوشیار باشیم، خاطرنشان کرد: در فتنه فضا غبارآلود و تشخیص حق از باطل سخت است اما پیروی از رهبری راه برون رفت از فتنه‌هاست و برای مصون مانند از فتنه‌ها باید تابع ولی فقیه باشیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پس از سال‌های سختی و جنگ با دشمن به این مرحله رسیده است، ابراز کرد: ما امروز پاسدار همان انقلابی هستیم که اگر پیروز نمی‌شد باید جیره‌خوار آمریکا و اسرائیل بودیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی در روزهای اوج موفقیت خود قرار دارد، یادآور شد: دستگیری نیروهای انگلیسی و شناسایی و انهدام هواپیمای فوق سری دشمن به برکت همین انقلاب اسلامی حاصل شده است.

وی در ادامه به جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن بعد از شکست در همه عرصه‌ها، جنگ ترکیبی را به راه انداخته و تحریف واقعیت‌ها و باورهای مردم را در دستور کار خود قرار داده است و قصد دارد هویت دینی و ملی جوانان را بزداید.

سردار کرمی با بیان اینکه باید برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن تمام عیار و بسیجی‌وار در میدان حاضر شویم، تصریح کرد: بسیج در همه عرصه‌ها در خدمت مردم است و نقش اساسی و مهمی در همه حوزه‌ها از جمله دفاع مقدس، سازندگی، محرومیت زدایی و … داشته و دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 119 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 10 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.