زیپ نیوز توجه رهبر انقلاب به امنیت مردم/ عاملان مسمومیت مجازات شوند - زیپ نیوز

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در گفتگو با خبرنگار زیپ نیوز درباره مسمومیت دانش‌آموزان، گفت: مسمومیت دانش آموزان قطعاً توطئه‌ای پیچیده است و منجر به ناامنی روانی جامعه و نگرانی خانواده‌ها شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسمومیت دانش‌آموزان مکمل موضوع اغتشاشات چند ماه اخیر کشور است، تاکید کرد: شک نکنید بعد از آنکه دشمنان ما اعم از منافقین، تجزیه طلبان و برخی از غربی‌ها از جمله اتحادیه اروپا برای بهم ریختن وضعیت کشورمان در آشوب‌های چند ماه پیش ناکام شدند، این نقشه شوم را کشیدند اما نباید شک کرد که این نقشه هم نقش بر آب خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه موضوع «مسمومیت دانش‌آموزان» یک جنایت بزرگ و غیرقابل اغماض است و باید عوامل و مسببین آن به اشد مجازات برسند، اظهار داشت: موضع گیری رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به این موضوع نشان داد که امنیت مردم، سلامت دانش‌آموزان و دختران جامعه برای عالی‌ترین مقام جمهوری اسلامی مهم است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب به فکر همه مسائل جامعه هستند، تصریح کرد: اگر چه مسئولان امنیتی، اجتماعی، بهداشتی و آموزشی کشور تاکنون کارهای بزرگی برای مهار این نقشه شوم انجام دادند، اما لازم است تلاش بیشتری کنند تا ریشه و عوامل این جنایت زودتر شناسایی شده و با آنان برخورد قاطع شود.

آزادی‌خواه بیان کرد: کمیسیون‌های امنیت ملی، شوراها، بهداشت و درمان و آموزش مجلس در قالب تشکیل کارگروهی ویژه پیگیر موضوع مسمومیت دانش‌آموزان هستند و ما هم از طرف مجلس از مسئولان قضائی می‌خواهیم که عاملان این کار به شدت مجازات شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 192 views بار دسته بندی : سیاست تاريخ : 6 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها