زیپ نیوز ۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در مازندران محقق شد - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، سید محمود حسینی پور ظهر جمعه در سخنانی در جمع نمازگزاران ساری با بیان اینکه حضرت امام راحل با پشتوانه ملت بزرگ ایران و تمدن اسلامی توانست طاغوت زمان را بین برند، گفت: تنها کشوری که مقابل آمریکا و با محوریت امامین انقلاب ایستاد، جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی به عنوان قدرت برتر در جهان محسوب می‌شود و به پشتوانه مردم توانسته است آرمان‌های و اندیشه‌های اسلامی را گسترش دهد.

وی با گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت علی (ع) افزود: مردم ایران اجازه ندادند امام و رهبرشان تنها بماند و این امت پشت خلف صالح ایستاده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه دولت سیزدهم برای توسعه اقتصاد ایران ریل گذاری کرده است، گفت: دولت در سال اول توانست ۱۶.۵ میلیون دلار را از حلقوم رانت خواران بیرون کشد و به مردم دهد.

حسینی پور یادآور شد: ۱۰ سال رشد اقتصادی استان مازندران صفر بود اما با همکاری مردم در سال جاری میزان رشد به سه درصد رسیده است و امیدواریم این میزان تا پایان سال به پنج درصد افزایش یابد.

وی با اظهار اینکه برخی گرانی‌ها درپی جراحی اقتصادی رخ داده است، گفت: شرایط و روندهای موجود نشان دهنده آن است که اوضاع زندگی مردم بهبود پیدا می‌کند و در دهه فجر ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه دهه فجر در استان بهره برداری می‌شود.

وی جایگاه ولایت فقیه را رمز موفقیت انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: ولایت فقیه با پشتوانه مردم توانست مقابل استکبار بایستد و امروز مقام معظم رهبری مصداق بارز ولایت و رهبری است.

استاندار مازندران بر لزوم حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی در پیچ آخر قرار دارد و آخرین سنگر یعنی اقتصاد نیز با موفقیت در حال فتح است و جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردم وفادار و ولایتمدار نظام مقدس اسلام را به دست صاحب اصلی آن حضرت صاحب الزمان (عج) خواهند رساند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 163 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 3 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.