زیپ نیوز ۲۷۵ بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان در اردبیل توزیع می شود - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، حجت الاسلام حسین کثیرلو بعدازظهر شنبه در مراسم آغاز دومین مرحله کمک‌های مومنانه اظهار کرد: همزمان با هفته نسیم زیپ نیوز و به فاصله دو روز از برگزاری جشن نسیم زیپ نیوز با همت خیرین حسینی استان و مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) تعداد ۲۷۵ بسته کمک معیشتی به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال تهیه و در سراسر استان پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها در بین خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان استان اردبیل توزیع می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش سه میلیارد ریال تهیه و بین خانواده‌های بی‌بضاعت زندانیان استان پخش شده است.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان استان اردبیل با اشاره به اینکه این طرح در دو مرحله برگزار شده، افزود: آزادسازی زندانیان در استان اردبیل به یک امر نهادینه و فرهنگ ارزشمند تبدیل شده و همچنین امری لازم و ضروری است که با همت و مشارکت مسئولان و خیران آمار آسیب‌های اجتماعی را در استان کاهش دهیم و زندانیان را به آغوش خانواده‌های خود بازگردانیم.

کثیرلو بیان کرد: امیدواریم با تلاش‌های به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم که این مسئله جزو اولویت مهم استان محسوب می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 274 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 28 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها