زیپ نیوز یادواره شهدای نیروی انتظامی استان قم برگزار می شود - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، سرهنگ سید مجتبی اشرفی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدای نیروی انتظامی در استان قم اظهار داشت: یادواره‌های شهدای نیروی انتظامی استان قم در مناطق هشت، یک و چهار و همچنین در شهر کهک به ترتیب در تاریخ‌های ۱۲، ۲۴و ۱۰ زیپ نیوزماه سال جاری برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم عنوان داشت: یادواره شهدای نیروی انتظامی استان قم در منطقه ۲ نیز روز چهارشنبه ۳۰ شهریورماه برگزار می‌شود.

اشرفی بیان داشت: اجلاسیه نهایی یادواره‌های شهدای نیروی انتظامی استان قم نیز در آبان ماه سال جاری با حضور مسئولین کشوری و لشکری در قم برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است و ما وظیفه داریم در راستای حراست و پاسداری از آرمان‌های شهدا که با اهدا خون پاکشان آزادی و هویت را به ما هدیه دارند از آنان قدردانی کنیم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه شهدا با جان فشانی خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند افزود: شهدای نیروی انتظامی نیز مأموریت خود را در برابر مجرمین و تبهکاران و کسانی که به دنبال از بین بردن امنیت کشور و جامعه هستند انجام دادند و در این مسیر به درجه رفیع شهادت رسیدند.

اشرفی نیروی انتظامی را از ارکان اصلی تأمین امنیت کشور برشمرد و ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب با تجلیل از کار خطیر مأموران نیروی انتظامی آنان را مجاهدان در راه خدا معرفی کرده است.

وی با اشاره به آماری از شهدای نیروی انتظامی استان قم بیان داشت: نیروی انتظامی استان قم تاکنون ۱۲۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده که از این تعداد ۱۵ شهید در راه مبارزه با مواد مخدر بوده است.

وی عنوان داشت: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نیز نیروی انتظامی استان قم ۶۶ شهید داده و ۵۴ نفر از نیروهای جان برکف این نیرو در راستای تأمین امنیت و نظم به شهادت رسیدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم افزود: تعداد ۲۵۶ جانباز و ۱۶ آزاده در مجموعه نیروی انتظامی استان قم در دوران دفاع مقدس داشته ایم.

اشرفی ابراز داشت: تعداد ۲ شهید طلبه نیز در مجموعه نیروی انتظامی استان قم بودند و شهید اهل ترکیه که در سال ۶۳ به شهادت رسید نیز تنها شهید روحانی داوطلب در این مجموعه بوده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم گفت: تلاش شده تا نام شهدای نیروی انتظامی استان نیز در کنار سایر شهدای گرانقدر در کوچه‌ها و خیابان‌های قم مزین شود و در این زمینه پیگیری‌هایی از شهرداری و شورای اسلامی شهر قم شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 215 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 20 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها