زیپ نیوز کودک یک‌روزه کرجی کوچترین حامی طرح اکرام - زیپ نیوز

به گزارش زیپ نیوز، عبدالله طاهری بابیان اینکه والدین می‌توانند به نیت سلامتی فرزندان تازه متولد شده خود حمایت یک یا چند یتیم را عهده‌دار شوند، اظهار کرد: حیدر زروئی نوزاد یک‌روزه البرزی با حمایت از یک فرزند ۲ ساله محسنین به جمع حامیان طرح اکرام پیوست.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۲۲۹ فرزند یتیم و ۵۷۹ فرزند محسنین موردحمایت کمیته امداد منطقه یک هستند که توسط بیش از ۵ هزار حامی حمایت می‌شوند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک کرج بابیان اینکه در حال حاضر ۸۰۸ فرزند طرح اکرام ایتام و فرزند محسنین تحت پوشش این اداره می‌باشند افزود: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک میلیون و ۲۳۵ میلیون تومان و فرزندان محسنین ۶۱۸ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریزمی شود.

وی استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و افزود: نیکوکاران در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در دفاتر کمیته امداد استان مشارکت حضوری و نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir اقدام و یا با شماره تماس ۲۶۳۲۵۴۶۳۹۹-۳۲۵۴۶۴۲۴ و شماره همراه ۹۳۳۳۰۵۸۳۲۱ تماس حاصل فرمایند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 281 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 11 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها