زیپ نیوز کسب سالانه ۵۰۰ مدال ورزشی/ مازندران قطب تنیس است - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، عادل عالیشان ظهر شنبه در مجمع هیئت تنیس روی میز مازندران گفت: استان مازندران با جمعیت بیش از ۳ میلیونی، ۱۷۰ هزار ورزشکار سازمان یافته، ۵۲ هیئت ورزشی فعال استانی و ۸۰۰ هیات ورزشی شهرستانی، بخش مهم ورزش کشور محسوب می شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران افزود؛ سالانه بیش از ۵۰۰ مدال ارزشمند توسط ورزشکاران مازندرانی در میادین بزرگ برای کشور کسب می شود که نشان از اهمیت مازندران در ورزش ملی دارد.

وی افزود؛ تنیس روی میز یکی از ورزش های جذاب و پرطرفدار است که قهرمان زیادی نیز در این رشته معرفی شدند و استان مازندران یکی از قطب های مهم تنیس روی میز محسوب می شود.

عالیشان گفت: هیئت های ورزشی باید بر مدار برنامه و کار منسجم و منظم باشند و خوشبختانه هیئت تنیس روی میز عملکرد خوبی داشت و جزو رشته های بدون تنش و بدون حاشیه است و در راستای توسعه این رشته، کمک و توجه به تنیس روی میز را وظیفه می‌دانیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران با تاکید براینکه در این دولت به مدیران در تراز انقلاب نیازمندیم افزود؛ باید جلوی بی عدالتی در توزیع و انحراف امکانات و فساد اداری را بگیریم و قول می دهم از حق و حقوق همه رشته های ورزشی دفاع خواهم کرد.

وی گفت : فساد ستیزی مهمترین برنامه ما خواهد بود و اجازه نخواهیم داد حتی یک ریال از اعتبارات ورزش و جوانان انحراف پیدا کند و فضای ورزش استان را پاک خواهیم کرد و در این مسیر از سیستم خود شروع خواهیم کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 160 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 21 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها