زیپ نیوز پیش بینی وزش باد از فردا در اردبیل/ دمای هوا ۷ درجه کاهش می یابد - زیپ نیوز

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار زیپ نیوز، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از فردا با تغییر جریانات جوی، در اغلب مناطق به دلیل وزش باد خزری در مناطق شمالی و نوار شرقی گاهی با سرعت تند دمای هوا حدود ۵ تا ۷ درجه نسبت به امروز کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه طی امروز آسمانی صاف و و در بیشتر مناطق همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود، گفت: وزش باد در سطح استان غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی خواهد بود؛ به طوری که وزش باد گرمیج سبب افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در این مناطق می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: به دلیل وجود ناپایداری جزئی در منطقه و از شرایط فصلی و محلی طی امروز و فردا در مناطقی از استان رشد ابر و بارش پراکنده باران غالباً به صورت رگبار و رعدوبرق و گاهی توأم با تندباد موقتی پیش بینی می‌شود که از مردم منطقه انتظار می‌رود تا از صعود به ارتفاعات تا پایان فعالیت سامانه مذبور در منطقه خودداری کرده و به هیچ عنوان در حواشی رودخانه‌ها و مسیل‌ها توقف نکنند.

محمدی ادامه داد: همچنین روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده با حاکمیت جوی پایدار و تداوم هوای نسبتاً خنک، آسمانی صاف تا قسمتی ابری توأم با وزش باد خزری در سطح استان خواهیم داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 275 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 9 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.