زیپ نیوز نشست مدیر روابط عمومی آستان مقدس فاطمی با مدیر خبرگزاری مهر در قم - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، حجت الاسلام علی قاسمی مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس فاطمی در دیدار مهدی بخشی مدیر زیپ نیوز در استان قم با بیان اینکه رسانه یک ابزار شایسته برای انتشار و جهانی شدن یک اندیشه و جریان است اظهار کرد: حرم مطهر بانوی کرامت با توجه به جایگاه و شأن حضرت معصومه سلام الله علیها در بین ائمه (ع) در میان مردم نیز از تأثیرگذاری بالایی برخوردار است و به ویژه که ائمه نیز به واسطه این حضرت برای قم جایگاه والایی قائل بودند و فرمودند دانش از این سرزمین جهانی خواهد شد.

وی ادامه داد: خادمان این حرم مطهر به خصوص خادمان رسانه‌ای که جریان سازان تفکرات و باورها بین آحاد مردم هستند نقش مؤثری در جهانی شدن دانش از شهر مقدس قم ایفا خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس فاطمی، با بیان اینکه خادمی کریمه اهل بیت (س) امر مقدسی است که هر کس در هر جایگاه و متناسب با حرفه خود باید به این رسالت اهتمام داشته باشد، افزود: رسانه می‌تواند با شناساندن فرهنگ و معارف الهی به آحاد مردم جامعه در زنده کردن این معارف و در نتیجه زنده کردن جامعه نقش مؤثری داشته باشد.

وی تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم با ایجاد شرایط تعاملی مناسب این مسیر را برای اهالی رسانه تسهیل کنیم تا به سهم خود کمکی به این جهانی سازی کرده باشیم.

مدیر زیپ نیوز در استان قم نیز در این دیدار اظهار داشت: اخبار قم به دلیل وجود بارگاه کریمه اهل بیت (ع)، مسجد مقدس جمکران، مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه از اهمیت بالایی برخوردار است و همواره مورد توجه نخبگان و آحاد جامعه بوده است.

مهدی بخشی با اشاره به سابقه ۲۰ ساله فعالیت زیپ نیوز اظهار داشت: در این سال‌ها در قم نیز تلاش شده تا رویدادهای مختلف استان به ویژه در حوزه فرهنگی و دینی که مزیت اصلی قم به شمار می‌رود پوشش مناسبی صورت گیرد و همچنین در راستای مطالبه گری نظام مسائل و پیگیری حل مشکلات از سوی مسئولان اقدامات رسانه‌ای خوبی انجام پذیرد.

وی ابراز داشت: برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه (س) در اولویت پوشش زیپ نیوز در استان قم است و امیدواریم با انعکاس رویدادهای مختلفی که در حرم بانوی کرامت در راستای معرفت افزایی دینی صورت می‌گیرد؛ بتوانیم نسبت به این بانوی بزرگ اسلام ادای دین کنیم.

مدیر زیپ نیوز در استان قم با تقدیر از همکاری‌های حرم مطهر حضرت معصومه (س) با این خبرگزاری در راستای انجام مأموریت‌های رسانه‌ای خود بیان داشت: خوشبختانه تیم رسانه‌ای حرفه‌ای در واحد اطلاع رسانی حرم مطهر حضرت معصومه (س) حضور دارند و امید است با افزایش ارتباطات و تعامل بتوانیم پوشش حداکثری از برنامه‌های حرم بانوی کرامت داشته باشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 329 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 13 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها