زیپ نیوز مماشاتی در حوزه سلامت اداری نداریم - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، محمدمهدی اعلایی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست تخصصی شهرداران استان قزوین که در سالن باغستان قزوین برگزار شد اظهار کرد: یکی از اصلی ترین خواسته‌هایی که باید مدیران شهری مورد توجه قرار دهند سلامت در امور است.

وی با بیان اینکه نباید مشکلات پیشین در شهرداری‌ها دوباره تکرار شد، افزود: سلامت و دقت در کار یک اصل است و شهرداران و اعضای شورای شهر باید دقت بیشتری در این حوزه داشته باشند.

استاندار قزوین با بیان اینکه در حوزه سلامت اداری نباید مماشاتی صورت بگیرد، عنوان کرد: معاون عمرانی استانداری باید نظارت بیشتری بر فرآیندها و شهرداری‌ها داشته باشد.

وی تاکید کرد: برخی شهرهای کم جمعیت استان علی رغم آنچه نشان می‌دهند بسیار ظرفیت بالایی دارند و نباید جمعیت ملاک ظرفیت‌ها قرار بگیرد بلکه باید با احصاء ظرفیت، توجه بیشتری به این شهرهای کوچک کرد.

اعلایی با بیان اینکه برای شهرهایی که در کنار اتوبان قرار دارند مثل سایر استان‌ها می‌توان با برنامه‌ریزی مطلوب درآمد پایدار ایجاد کرد، اضافه کرد: ۲۵ درصد ترددهای کشور از محورهای استان قزوین است و این امر به اهمیت این فضا تاکید دارد.

وی در پایان با بیان اینکه باید برای استفاده از این حجم از ترددها برنامه ریزی کرد، یادآور شد: افزایش تحرک و همچنین تعامل توسط شهرداری‌ها با استانداری و دستگاه‌های استان به توسعه شهر و رفع مشکلات مردم کمک می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 263 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 7 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها