زیپ نیوز مسئولان عزمی جدی برای رفع مشکلات مدارس شهرستان عسلویه داشته باشند - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: جبهه حق همیشه شهید داده است و اگر شهید ندهد سست می‌شود و عقب می‌نشیند.

وی از تلاش وزیر اطلاعات و همکارانش تقدیر کرد و افزود: وزیر اطلاعات در مصاحبه‌ای گفتند در حوادث اخیر رژیم صهیونیستی در اجرا آشکارتر شده است؛ انگلیس در تبلیغات هزینه کرده است و رژیم سعودی واضح‌تر کمک می‌کند.

امام جمعه عسلویه ادامه داد: شبکه اینترنشنال یک سازمان تروریستی است که عوامل و دست اندرکاران آن تروریست هستند و تحت تعقیب وزارت اطلاعات قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: هر روز یک حادثه تروریستی انجام می‌دهند و جوانان ما را به شهادت می‌رسانند؛ چرا برخورد عبرت آموز نمی‌شود؟ دبیر شورای امنیت ملی باید ورود کرده و برخورد کنند.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: باید جواب دندان شکنی به این داعشی های وطنی بدهند. این صبر انقلابی مردم روزی تمام می‌شود. سستی در کار نباشد و برخورد قاطع انجام شود.

امام جمعه عسلویه به بازدیدهای خود از مدارس و دیدارهای خود با دانش آموزان اشاره کرد و افزود: از مدارس مرکز شهرستان بازدید کردیم و در فضایی دوستانه و عاطفی با دانش آموزان گفتگو کردیم و مشکلات مدارس بررسی کردیم و با ریاست آموزش و پرورش می‌نشینیم.

وی با بیان اینکه مدارس شهرستان عسلویه مشکلات عدیده‌ای دارند تصریح کرد: واقعاً جای تأسف دارد بعضی از مسئولین گذشته انگار این مشکلات را ندیده اند. باید از ظرفیت‌های داخل شهرستان برای رفع مشکلات مدارس استفاده می‌کردند.

هاشمی نژاد خاطرنشان کرد: در مرکز شهرستان مدارس مشکلات جدی دارند و همه مدارس شهر فاقد آزمایشگاه هستند. فرماندار شهرستان عسلویه و مسئولین به این مسائل اهتمام داشته باشند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 187 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 18 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها