زیپ نیوز مردم مهم‌ترین پشتوانه انقلاب اسلامی هستند - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، شهریار حیدری‌ظهر شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن که در سرپل ذهاب برگزار شد، اظهار کرد: اجتماع مردم سرپل‌ذهاب در یوم الله ۲۲ بهمن حکایت از زمان شناسی مردم است.

وی افزود: امروز نمایش بصیرت و ولایتمداری و اتحاد مردم شیعه، اهل سنت و اهل حق شهرستان سرپل‌ذهاب است.

نماینده مردم سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب تصریح کرد: امروز فرصتی برای بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها و تحریم‌ها است.

حیدری خاطر نشان کرد: اقتدار و افتخار امروز کشور و نظام حاصل مقاومت و ایستادگی ملت است.

وی ادامه داد: مردمی که امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به وجود و حضور آنها افتخار کرده‌اند و مردم تکیه گاه نظام هستند و انقلاب اسلامی به پشتوانه همین مردم در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند

حیدری عنوان کرد: خدمات نظام در همین منطقه غرب استان کرمانشاه بسیار چشمگیر بوده است و در دوران قبل از انقلاب یک جاده اصلی از استان تا پایانه خسروی وجود داشت اما امروز دورترین روستاهای منطقه هم دارای جاده هستند.

وی اضافه کرد: در گاز رسانی در دوران قبل از انقلاب هیچ مشترکی وجود نداشت اما امروز تمام شهرستان‌های حوزه انتخابیه تا سه ماه آینده صاحب گاز می‌شوند.

نماینده مردم سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب بیان کرد: طرح جامع منطقه آزاد قصرشیرین از دوماه پیش در حال اجرا است و اساسنامه آن در حال آماده شدن است و به امید خدا ریشه بیکاری را در منطقه خواهد خشکاند.

حیدری گفت: دشمن در جریان فتنه داخلی و خارجی به شکل سازمان یافته یا توطئه‌های مختلف در صدد ضربه زدن به نظام و ایجاد خلل در امنیت و اتحاد کشور هستند اما به لطف خدا و هوشیاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی امروز در مرزی ترین نقاط کشور از امنیت پایدار برخوردار هستیم

وی افزود: مردم بدانند که هیچ مسئول و مقامی مشکلات موجود کشور را انکار نمی‌کنند و مسئولین برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند اما بدانیم که مشکلات در سراسر جهان وجود دارد.

حیدری گفت: تذکراتی که رهبر انقلاب به مسئولین دادند چراغ راه آینده ما برای پیشرفت و توسعه کشور است و قطعاً آینده نظام روشن شد و هیچ‌گونه تحریمی نمی‌تواند بازدارنده کشور از راه پیشرفت و توسعه باشد

نماینده مردم سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب تصریح کرد: مقامات روسیه اذعان داشتند که اگر این تحریم‌ها روی روسیه اعمال می‌شد از پا در می‌آمد اما ایران قوی چون انقلاب آن از بطن مردم است و با خون شهدا آبیاری شده است در برابر این تحریم‌ها ایستادگی کرده و ندای مرگ بر استکبار سر می‌دهند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 166 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 11 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها