زیپ نیوز مدیران اجرایی داراب در راستای رفع مشکلات مردم حرکت کنند - زیپ نیوز

فرهاد سعدی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه بیستمین نشست مردمی خود در چهار ماهه اخیر در گفتگو با خبرنگار زیپ نیوز، بر لزوم رفع مشکلات مردم و پیگیری درخواست‌های آنان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: نتیجه بخش بودن این دیدارها و ارجاع مطالبات و درخواست‌ها به مدیران حاضر در نشست برای پیگیری و رفع مشکلات مردم اولویت مهم مدیران اجرایی داراب است‌.

وی افزود: حجم بالای درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده توسط مردم در این دیدارها مشکلات مالی، اشتغال و خدمات رسانی ادارات به مردم است‌.

معاون‌استاندار و فرماندار ویژه داراب بیان داشت: سطح انتظارات مردم از دولت سیزدهم که کلید واژه آن مردمی بودن‌آن است، در حال افزایش است.

سعدی تاکید کرد: افزایش امیدواری مراجعه کنندگان به حل مسائل و مشکلاتشان در دولت انقلابی سیزدهم دغدغه مدیران را برای خدمات رسانی به اقشار مختلف مردم دوچندان می‌کند.

او ضمن قدردانی از همراهی و همگامی مسئولان با فرمانداری این شهرستان عنوان کرد: لازم است تا مدیران با هماهنگی‌های بین بخشی در مسیر تحقق مطالبات مردم و رفع گرفتاری‌های آنان گام بردارند.

فرماندار داراب همچنین خطاب به مدیران در خصوص وعده‌های داده شده به مردم متذکر شد: مراقب باشید که وعده بی نتیجه به مردم ندهید که باعث نا امیدی مردم و دل زده گی آنان از دولت شود.

سعدی یادآور شد: بیشترین درخواست‌های مردم در نشست‌های مردمی اشتغال و پس از آن مشکلات مالی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 471 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 19 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها