زیپ نیوز مدارس کرمان نرخ نامه‌های فرم مدارس را رعایت کنند - زیپ نیوز

به زیپ نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد فیروزی گفت: ضرورت دارد همکاران به شایعات مربوط به فضای مجازی در خصوص رتبه بندی معلمان توجه نکنند و هر چه سریع‌تر نسبت به بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

وی افزود: شایسته است همکاران در هر شهرستان و منطقه تنها در مراکزی که از سوی آموزش و پرورش مشخص شده اقدام به ثبت مدارک رتبه بندی کنند و نیازی به حضور در کافی نت‌ها نیست.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به قیمت گذاری اداره کل در خصوص پوشاک دانش آموزان همه مدارس ملزم به رعایت نرخ نامه‌ها هستند؛ در زمینه موضوع ثبت نام دانش آموزان ثبت اطلاعات آنها در سیستم به کندی انجام می‌شد که الان اوضاع بهتر شده، در زمینه کلاس بندی ها و ثبت اطلاعات دانش آموزان در سیستم و ثبت ابلاغ همکاران باید سریع‌تر اقدام شود.

فیروزی اظهار کرد: در خصوص اقدامات لازم برای اجرای مطلوب طرح ملی بازگشایی مدارس (پروژه زیپ نیوز) از جمله ثبت ابلاغ معلمان، ثبت نام دانش آموزان، کلاس بندی، تعییین ساعت درسی معلمان، رفع نواقص مدرسه و…باید با آمادگی صد درصدی اقدامات لازم صورت شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 219 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 7 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.