زیپ نیوز فرزندآوری در کنار فعالیت های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، انسیه خزعلی پیش از ظهر جمعه در دیدار با اقشار زنان گیلان در سالن اجتماعات هلال‌احمر گیلان با بیان اینکه رئیس جمهور استفاده از توانمندی زنان برای توسعه کشو و احیای ظرفیت‌ها تاکید دارد اظهار کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های زنان، توانمندی چند گانه و قدرت مدیریتی آنها است که باید بیش از این مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت بازاریابی بین المللی برای ارائه تولیدات استاندارد داخلی تصریح کرد: باید با ایجاد بازارچه‌های دائمی، فصلی، مرزی و صادراتی جهت نیل به اهداف صادراتی کشور حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه به دنبال صدور مجوزهای مربوطه برای بانوان کارآفرین هستیم، افزود: در حوزه بین الملل باید نیازها برآورد شده و سپس نسبت به تولید محصولات با کیفیت اقدام کرد.

خزعلی با اشاره به بیمه زنان خانه‌دار، گفت: یکی از دغدغه‌های دولت پیگیری و ساماندهی بیمه زنان خانوار است که امیدواریم با تلاش‌های انجام شده به مرحله عملیاتی برسد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه بحران جمعیتی در گیلان به حالت زنگ خطر درآمده است افزود: موضوع فرزندآوری و تشویق زنان برای توجه به موضوع باروری در کنار فعالیت‌های اجتماعی باید در استان گیلان مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان داشت: طرح و تسهیلات فرزندآوری باید به‌عنوان پایلوت در استان گیلان اجرایی شود تا از کهولت سن در این استان جلوگیری شود.

خزعلی تاکید کرد: تداوم مشاوره رایگان پیش از ازدواج تا یک سال بعد از ازدواج از موضوعاتی است که توسط معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

گفتنی است که در پایان این نشست از راوک داوودپور فرزند شهید مدافع سلامت گیلانی قدردانی شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 331 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 28 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها