زیپ نیوز عکس‌واره «کودک و محرم» در اردبیل برگزار می‌شود - زیپ نیوز

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در گفت‌و گو با خبرنگار زیپ نیوز، اظهار کرد: این مرکز فرهنگی و مذهبی با همکاری نهادهای فرهنگی و هنری در نظر دارد نقش کودکان را در عزاداری سرور و سالار شهیدان از دریچه دوربین به تصویر بکشد.

وی تصریح کرد: به تصویر کشیدن معصومیت کودکان در مواجهه با مظلومیت واقعه عاشورا و اثرات مثبت و سازنده آن در تکوین شخصیت و رشد معنوی این آینده‌سازان جامعه تأثیرگذار است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: نخستین عکس‌واره «کودک و محرم» در اردبیل برگزار شده و نگاه هنرمندانه و ثبت تصاویر عاشورایی با رویکرد تربیتی و انتقال صحیح و اثربخش پیام در این رابطه مهمترین ویژگی انتخاب آثار خواهد بود.

وی با بیان اینکه شرکت در این عکس‌واره با ارسال تصاویر تهیه شده با تلفن همراه مطابق اهداف یاد شده در تمام گروه‌های سنی مقدور است، افزود: هر فرد می‌تواند با ارسال یک تا ۱۰ عکس در این مسابقه شرکت کند.

حجت‌الاسلام ستوده در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به همراه آثار نام، نام خانوادگی، شماره ملی و شماره تلفن همراه و ثابت شرکت‌کننده باید ارسال شود و ضروری است تا عکس‌ها به صورت «فایل» با بیشترین کیفیت ارسال شوند.

وی به جوایز این دوره از عکس‌واره نیز اشاره کرد و ادامه داد: قرار است مرکز فرهنگی و هنری مرحوم نباتی‌مقدم به ۱۰ نفر از برگزیدگان جوایز نقدی به همراه لوح تقدیر اهدا کند.

حجت‌الاسلام ستوده انتشار فراخوان شرکت در این عکس‌واره را نیز یادآور شد و بیان کرد: ارسال فایل آثار تهیه شده با تلفن همراه از طریق پیام‌رسان واتساپ یا پیام‌رسان ایتا به همراه اطلاعات شخصی به شماره تلفن ۰۹۱۴۴۵۱۵۵۹۳ انجام شود.

وی با اشاره به اینکه داوری آثار رسیده به ۲ شکل انجام خواهد شد، اضافه کرد: پنج اثر توسط هیئت داوران و پنج اثر به انتخاب مردم داوری می‌شوند به طوری که آثار رسیده در صفحه اینستاگرام memar.ardabil منتشر خواهد شد و هر اثر که بیشترین پسند را کسب کند، به عنوان آثار برتر انتخاب خواهند شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین عکس‌واره «کودک و محرم» را یادآور شد و گفت: برای نفرات اول پنج میلیون ریال، نفرات دوم چهار میلیون ریال، نفرات سوم سه میلیون ریال، نفرات چهارم ۲.۵ میلیون ریال و نفرات پنجم نیز ۲ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 253 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.