زیپ نیوز ظرفیت دریا و ساحل برای توسعه اشتغال در تنگستان استفاده شود - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، روح الله تنگستانی صبح سه‌شنبه در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری تنگستان عنوان داشت: وجود مواهب طبیعی فراوان و پتانسیل‌های اقتصادی، امکان استفاده از زمینه‌های موجود و نقاط قوت بالقوه برای ایجاد فرصت‌های لازم در راستای پیشبرد اهداف اقتصادی فرهنگی عمرانی شهرستان فراهم کرده است.

وی ادامه داد: وجود نهادهای پژوهشی و مراکز تحقیقاتی زمینه میل به اهداف را در بلند مدت و کوتاه مدت در شهرستان فراهم ساخت است که از شرکت‌های دانش بنیان در تنگستان حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان افزود: ظرفیت بزرگ دریا و ساحل و امکان بهره مندی و زمینه ساز فعالیت‌های پژوهشی را برای پژوهشگران دانشگاهی و مراکز دانش بنیان فراهم ساخت است.

وی بیان کرد: تنگستان به لحاظ موقعیت جغرافیایی، منابع طبیعی و ظرفیت پتانسیل‌های موجود از جمله ۹۰ کیلومتر مرز آبی، امکانات مربوط به پرورش آبزیان به ویژه ماهی، میگو، استقرار شرک‌های صنعتی، وجود آبگرم‌های معدنی در منطقه، جاذبه‌های گردشگری، کشت نخیلات، حوزه شیلات، وجود بنادر و… از پتانسیل‌های اقتصادی و ارزشمندی برخوردار است که مناسب سرمایه گذاری است.

تنگستانی اضافه کرد: به منظور بالفعل کردن این توانایی‌ها اهتمام جدی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی لازم است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 134 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 12 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.