زیپ نیوز طغیان رودخانه‌های استان سمنان/ مردم احتیاط کنند - زیپ نیوز

کمال طاهریان در گفتگو با خبرنگار زیپ نیوز، ضمن بیان اینکه بارش‌های رگباری شب گذشته سبب شد تا مدیریت بحران استانداری سمنان نشست اضطراری برگزار کند، تاکید کرد: از روز گذشته تمام امکانات برای امدادرسانی احتمالی به گرفتار شدگان بر اثر سیلاب به خصوص در غرب و شمال استان بسیج شده است.

وی با بیان اینکه رودخانه‌های فصلی استان سمنان طغیان کرده است، افزود: رودخانه دائمی حبله رود در شهرستان گرمسار یکی از رودخانه‌هایی است که در پی بارش‌های روز گذشته به مرحله طغیان شدید رسیده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از طغیان رودخانه‌های فصلی شمال شهرستان مهدی‌شهر خبر داد و گفت: رودخانه مجن دیگر رودخانه‌ای است که دچار طغیان شده است.

طاهریان با بیان اینکه بارش‌ها و سیلاب‌ها خسارت جانی نداشته است، ابراز کرد: طغیان رودخانه‌های فصلی استان در پی بارش‌های شدید باران شدید است لذا مردم از حضور در ارتفاعات و جوار رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی افزود: اراضی کشاورزی، دامداری‌ها، ابنیه و راه‌های روستایی و… بیشترین آسیب‌ها را از سیلاب‌های دیروز و امروز دیده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: در حسین آباد کالپوش ۱۳.۸ میلیمتر، در آرادان ۱۰ میلیمتر، در مجن ۲۲ میلیمتر، در روستای رامه بالا شهرستان آرادان ۳۰.۵ میلیمتر، در رضوان سه میلیمتر، در گرمسار پنج میلیمتر و در لاسجرد ۸.۱ میلیمتر باران باریده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 116 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 9 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها