زیپ نیوز شهرداری فردیس برای امتداد قطار شهری در فردیس برنامه ریزی کند - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، مجتبی عبداللهی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح فاز اول رونمایی از ۲۶ اتوبوس در شهرستان فردیس ضمن تقدیر از اهتمام مدیریت شهری در فردیس جهت ارتقای حمل و نقل عمومی در این شهرستان همزمان با روز هوای پاک، افزود: برای تحقق هوای پاک باید توجه ویژه ای به توسعه حمل و نقل عمومی داشته باشیم.

وی ادامه داد: نوسازی و توسعه وسایل حمل و نقل عمومی تأثیر بسزایی در کاهش ترافیک و تسهیل در تردد مردم و پایداری هوای پاک دارد.

عبداللهی گفت: عمده خواسته‌ها و رضایتمندی مردم در حوزه شهرداری‌ها است و باید در این مسیر همواره کوشا باشیم.

وی افزود: شورای اسلامی شهر فردیس باید از فرصت بدست آمده برای خدمتگزاری به مردم، نهایت بهره برداری را داشته باشند.
استاندار البرز گفت: مردم همواره پای نظام و انقلاب بوده‌اند و این همراهی بر بار مسئولیت ما برای تأمین نیازهای مردم می‌افزاید.
وی افزود: شهرستان فردیس در بسیاری از زیرساخت‌ها با ضعف جدی مواجه است از این رو تلاش مضاعفی برای جبران کمبودها نیاز است.
عبداللهی گفت: در استان البرز در حوزه‌های مختلف زیرساختی با عقب ماندگی‌های فراوانی مواجه هستیم بنابراین با احصا نیازها، نسبت به تأمین نیازها وارد عمل شده‌ایم.
وی افزود: اقدامات بسیاری را در دستور کار قرار داده‌ایم و شاهد تحولات محسوسی هستیم و این روند تا کسب رضایتمندی مردم و تحقق اهداف ادامه خواهد داشت.
استاندار البرز گفت: شهرستان فردیس نیز به نگاه ویژه ای نیاز دارد و یکی از درخواست‌های مردمی، حل مسائل ترافیکی در این شهرستان است.
وی افزود: ادامه خط دو قطار شهری کرج طراحی شده و باید شهرداری و شورای اسلامی شهر فردیس در این راستا اقدام و پیگیری کنند.

عبداللهی گفت: فاز اول خط دو قطار شهری در کرج در ایام دهه مبارک فجر امسال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و این پروژه باید امتداد و تسریع در کرج و فردیس داشته باشد.

وی با بیان اینکه کمربندی و طرح جامع حمل و نقل در فردیس باید دنبال و اجرایی شود، افزود: شهرستان فردیس نیازها و مطالبات فراوانی دارد که باید با نگاه انقلابی و جهادی دنبال شود.

استاندار البرز گفت: حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم استان در گرو تلاش‌های مسئولین است و می‌توان با برنامه ریزی دقیق به تمامی اهداف رسید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 171 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 19 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها