زیپ نیوز سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری مزرعه خراسان جنوبی - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، صبح یکشنبه جواد قناعت در جمع خبرنگاران از موافقت بخش خصوصی با پیشنهاد سرمایه گذاری در زمینه گردشگری مزرعه در خراسان جنوبی خبر داد.

استاندار خراسان جنوبی ضمن تشریح دیدار خود با رئیس یک شرکت هواپیمایی بیان کرد: با توجه به اینکه بخش خصوصی در بحث گردشگری مزرعه و کشاورزی، اقداماتی را در شهداد کرمان و چند استان دیگر انجام داده، درخواست ما این بود که این تجربه موفق در خراسان جنوبی نیز تکرار شود.

قناعت گفت: با عنایت به ظرفیت های فوق العاده خراسان جنوبی در زمینه کشاورزی، مزارع و باغات زیبای زعفران، عناب و زرشک خراسان جنوبی، سرمایه گذاری این شرکت در این استان، صرفه اقتصادی دارد.

وی اظهار کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه مقرر شد دو طرح ویژه در زمینه کشاورزی و گردشگری مزرعه از طریق استان تهیه و ارائه شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تلاش ما بر این است که از این فرصت برای انتقاع استان بهره گرفته شود، بیان کرد: در خواست ما بر تلاش برای تقویت پروازها در خراسان جنوبی بوده است.

قناعت با اشاره به اینکه کمک به تأمین پروازهای پشتیبان اعزام زائران به عتبات عالیات از دیگر پیشنهادات استان بود که در این جلسه مطرح شد، یادآور شد: اعلام نظر قطعی شرکت ماهان درخصوص میزان سرمایه گذاری در خراسان جنوبی به بازدید میدانی از ظرفیت های استان که به همین زودی انجام می شود، موکول شد.

وی با تأکید مجدد بر ظرفیت‌های گردشگری خراسان جنوبی در بخش های مختلف و از جمله در حوزه کشاورزی یادآور شد: امیدواریم در نهایت هر آنچه رقم بخورد به نفع مردم خراسان جنوبی و زیرساخت های حمل و نقل هوایی باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 186 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 29 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها