زیپ نیوز دوازدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در مازندران برگزار می شود - زیپ نیوز

به گزارش زیپ نیوز، سید محمد صادقی سنگدهی از برگزاری دوازدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» داستان کوتاه دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: دبیرخانه استانی این دوره در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه فراخوان این دوازدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در بین نویسندگان و صاحبان قلم استان مازندران منتشر شد، افزود: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ اعلام شده است.

صادقی سنگدهی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش بزرگسال و نوجوان برگزار می‌شود، گفت: موضوع اصلی داستان در بخش بزرگسال دفاع مقدس، رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت ذکر شده است.

وی موضوع اصلی داستان بخش نوجوان را دفاع مقدس و رزمندگان اسلام عنوان کرد و ادامه داد: همچنین در بخش ویژه داستان با محوریت «وحدت ملی، ایران قوی» مورد پذیرش است.

این مسئول حجم آثار ارسالی را تا سقف ۴ هزار کلمه اعلام کرد و اذعان داشت: آثار به صورت تایپ WORD با ذکر نام و نام خانوادگی، سال و محل تولد، تحصیلات، نشانی محل سکونت و تلفن ثابت و همراه به دبیرخانه ارسال شود.

وی، توجه به زبان و ادبیات محلی، پرداخت حماسه آفرینی‌های رزمندگان و معرفی شهدای شاخص مازندران را از وسژگی‌های آثار اعلام کرد و خاطرنشان کرد: آثاری که در تعارض با ارزشهای اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت باشد از گردونه داوری خارج می‌شود.

صادقی سنگدهی زمان اختتامیه استانی را بهار ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: در آئین اختتامیه از ۱۲ برگزیده استانی تقدیر به عمل خواهد آمد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 195 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 7 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها