زیپ نیوز دشمن نمی‌تواند از خاکریز اعتقادی مردم گذر کند - زیپ نیوز

حجت الاسلام و المسلمین محمد مطهر خو در گفت و گو با خبرنگار زیپ نیوز، با اشاره به نقش دشمنان در رقم زدن اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: توهین دشمنان به مقدسات مردم مانند روحانیت، امام و رهبری، مساجد و حسینیه‌ها نشان از عصبانیت آنهاست چراکه نمی‌توانند از خاکریز اعتقادی و ایمانی مردم عبور کنند؛ از تمام مردم، مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها می‌خواهم همانطور که در آشوب‌ها و حوادث، از نیروی انتظامی تجلیل کردند، به حوزه‌های علمیه هم سر بزنند و از آنها نیز تکریم کنند که دشمن متوجه شود مردم پای روحانیت، معنویت و اعتقادات حسینی و فاطمی در مساجد و حسینیه‌ها ایستاده‌اند.

وی به مقابله با توطئه‌های دشمن به خصوص در شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: باید با توطئه دشمن مقابله کرد. اینکه در نائین یک سری افراد بیایند از مکان‌های خاصی در محلات شهر فیلم بگیرند و برای شبکه VOA و رسانه‌های معاند بفرستند، ساده نباید از کنار اینها گذشت و باید از نیروهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی در برخورد با این موردها، تشکر کرد. تمام اینها، جریاناتی است که نباید بی تفاوت از کنار آنها گذشت.

امام جمعه شهرستان نائین ادامه داد: ابزارهای آموزشی، رسانه‌ای، ارتباطی، هنری، سینمایی و اراذل و اوباش به منظور ایجاد رعب و وحشت و صدمه به نیروی انتظامی، ابزارهای دشمن در میدان نبرد این حوادث است و جدیداً نیز توهین به مساجد، حسینیه‌ها، حوزه‌های علمیه و روحانیت شدت گرفته است.

وی به حضور بی سابقه و پر رنگ مردم و دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال اشاره و اظهار کرد: حماسه بی سابقه و تاریخی مردم ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان، از معجزات نظام و انقلاب بود. نقشه‌های دشمن با حضور میلیونی مردم و اتمام حجت آنان، نقشه بر آب شد و از ملت تو دهنی خورد چرا که مردم پای آرمان‌ها، انقلاب، امام خمینی، رهبری و ولایت، شهدا، حجاب، عدالت، استقلال و جمهوریت ایستاده‌اند.

مطهرخو خطاب به مسئولان شهرستان نیز گفت: تحلیل‌های امروز در شهر ما می‌گوید که مسئولان باید به دنبال افزایش مراکز تفریحی و ورزشی در شهر باشند. کتابخانه این شهر در اولویت اتمام و راه اندازی است. باغ بانوان، مرکزی برای تفریح آزادانه بانوان ماست و باید تدبیر و راه اندازی شود. امکاناتی در شهرستان وجود دارد که از آنها غافل هستیم و در خیلی از شهرستان‌ها، این امکانات وجود ندارد مانند دستگاه MRI و بعضی دستگاه‌هایی که در بیمارستان شهرستان نائین وجود دارد.

وی به ظرفیت اشتغال در این شهرستان پرداخت و بیان کرد: ظرفیت تولید کنندگی و اشتغال در شهرستان بسیار خوب است؛ امروز اگر کسی گفت من کار ندارم، باید به حرف او شک کرد زیرا خیلی از کارخانه‌ها در شهر به دنبال نیرو هستند. کار که عار نیست، بروند کارگری کنند و خدا از لطف و فضل خویش به آنها عنایت می‌کند و اوضاعشان روز به روز بهتر می‌شود.

ظرفیت گردشگری و صنایع دستی نائین مغفول مانده است

مطهرخو در ادامه گفت: ظرفیت بزرگ گردشگری و صنایع دستی در این شهرستان، مغفول مانده است و این مساجد و حسینیه و ابنیه تاریخی و قدیمی ظرفیت‌های بزرگی هستند. مسئولان باید پیگیری کنند. البته که مسئولان شهرستان نائین شبانه روز در دولت خدوم آیت الله رئیسی، پای کار و دغدغه مند برای رفع مشکلات مردم هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 180 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 11 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.