زیپ نیوز دشمن از توسعه علمی کشور وحشت دارد/خلق اغتشاشات برای اغفال جوانان - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی ظهر سه‌شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی دانشگاه‌های کشور و استان اردبیل جز دانشگاه‌های برتر و پیشرو هستند که در عرصه‌های بین‌المللی نیز افتخارات زیادی را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: در همین دانشگاه محقق اردبیلی پنج نفر از اساتید ما جز اساتید برجسته و برتر ملی و بین‌المللی معرفی شدند که حرکت‌های آنها در عرصه علمی امیدواری زیادی را در توسعه علم و فناوری‌ها به وجود آورده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل دانشگاه محقق اردبیلی را جز دانشگاه‌های پیشرو با تکیه بر نیروی انسانی توانمند اعلام کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از دانشگاه ما ضربه خوردند و به همین دلیل دانشگاه‌ها را هدف هجمه سنگین خود قرار دادند ولی قطعاً در این حرکت با هوشیاری و بصیرت دانشجویان ناکام خواهند ماند.

حجت‌الاسلام حسنی افزود: این وحشت آنها از توسعه علمی کشور برای ما یک فرصت و شرایط ارزشمندی است تا بتوانیم عمران، آبادانی، رفاه و آسایش مردم را با توسعه علمی رقم بزنیم تا یک گام در این حوزه از بیگانگان جلوتر حرکت کنیم.

وی تربیت نسل آینده را دیگر مسئولیت و مأموریت دانشگاه‌ها در مسیر اصلاح‌گری و اسلامی شدن عنوان کرد و ادامه داد: ترویج مبانی دینی و اعتقادی از اولویت‌ها و ضرورت‌ها است که در دانشگاه‌ها باید این جبهه مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حسنی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حساس‌ترین مقطع دانشگاه‌ها و مراکز علمی باید مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند و ضروری است تا تحولات در این بخش بیش از هر زمان دیگر ملموس و در مسیر درست باشد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل اضافه کرد: در کنار ایجاد تحول عمیق در مراکز علمی و دانشگاهی، باید مسائل فرهنگی، تربیتی و اخلاقی نیز مورد توجه قرار گیرد تا ما بتوانیم در ابعاد مختلف دانشجویان و نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 191 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 20 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.