زیپ نیوز دشمنان «ایران» پیشرفته و قدرتمند را نمی‌خواهند - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، حجت الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: پیامبر اسلام می‌فرماید: مغبوض ترین شما نزد خدا چند گروه هستند، اول: سخن چین، دوم: اختلاف افکن بین برادران، سوم: کسی که عیب جویی می‌کند.

چرا بعضی‌ها نقشه دشمن را نمی‌بینند؟

وی با تاکید بر پرهیز از شایعه پراکنی سیاسی، اجتماعی و… در میان جامعه و با اشاره به اتفاقاتی که این روزها در کشور رخ داده است عنوان کرد: دختر جوانی از دنیا رفت، گروهی بلافاصله بدون اینکه بگذارند تحقیق و تفحصی صورت گیرد و حق روشن شود، شروع به موضع گیری کردند و در این آتش دمیدند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد ادامه داد: بعضی‌ها نیز اهانت‌ها به مقدسات، جمهوری اسلامی و برخی شخصیت‌ها کردند، گروهی نیز سرباز و پیاده نظام دشمن شدند، یک کار تخصصی و پزشکی که باید از سوی متخصصان مورد بررسی قرار گیرد از سوی کسانی که هیچ تخصصی در این زمینه ندارند مورد اظهار نظر و موضع گیری قرار گرفت، از بازیگر گرفته تا ورزشکار و باعث شدند که تعدادی در این کشور به قتل برسند، اینها در روز قیامت چگونه می‌خواهند پاسخ بدهند؟

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به ضرر مالی به بیت المال و اموال شخصی مردم از سوی برخی از این افراد، این همه مجروح و کشته، به چه قیمت؟ بیان داشت: پلیس آمریکا مرتب زن، کودک و… را به قتل می‌رساند، در آمریکا کسی حق ندارد به پلیس حمله کند، پلیس حق دارد که بزند!، آنوقت در ایران اگر پلیس کسی را بگیرد، پلیس کتک بخورد و کشته شود، می‌گویند حق دارند که پلیس را بزنند!

وی با بیان اینکه الان در فرانسه بیش از یک سال است که مرتب تظاهرات برگزار می‌شود، یک نفر از آمریکا و اروپا و… پیام نمی‌دهد که بگوید ما مدافع حقوق مردم فرانسه هستیم، اما در ایران اگر تعداد اندکی اعتراض کنند، اینها مدافع حقوق مردم می‌شوند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: این نفاق است، چرا بعضی‌ها نقشه دشمن را نمی‌بینند؟ چرا بعد از اینکه مقام معظم رهبری فرمود که موضوع گیری کنید، بعضی از این شخصیت‌ها و نخبگان موضع گیری نکردند؟

دشمنان ایران پیشرفته و قدرتمند را نمی‌خواهند

حجت الاسلام شمسی فر با تاکید بر اینکه دشمن، آمریکا، اسرائیل، عربستان و… ایران پیشرفته و قدرتمند را نمی‌خواهند افزود: در این زمان و بعد از انقلاب آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند در مقابل پیشرفت‌های ایران در حوزه‌های نظامی و… کند.

وی گفت: اینها سردار حاج قاسم سلیمانی که با تروریست جنگید را به شهادت رساندند، اینها دلسوز دختر جوان بودند؟ ما مهم‌ترین پایگاه آمریکا را در عین الاسد زدیم، آمریکا نتوانست کاری کند، سرباز آمریکا را با قدرت در خلیج فارس که وارد آب‌های ما شد را دستگیر کردیم، آمریکا نتوانست هیچ کاری کند، آمریکا نفت کش ما را به سرقت برد، سپاه ما با قایق‌های تند رو نه با همه قدرت خود، نفت کش را از میان ناوهای آمریکا آورد و ناوهای آمریکا فرار کردند چون می‌دانستند اگر دست از پا خطا کنند موشک‌های ایران در عرض چند دقیقه ناوهای آنها را غرق خواهد کرد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد افزود: ما در حوزه‌های علوم پیشرفت کرده ایم، در حوزه فناوری، تکنولوژی و صنعت به سرعت ما پیشرفت کرده ایم، در حوزه پزشکی، درمان و بهداشت به سرعت داریم رشد می‌کنیم، در قله قرار گرفته ایم و بهترین متخصصان در حوزه‌های مختلف را داریم، در هوا و فضا جز چند کشور برتر دنیا شده ایم، در حوزه هسته‌ای، نانو، سلول‌های بنیادین و… پیشرفت داشته ایم.

حجت الاسلام شمسی فر گفت: اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند من می بی نم، واضح و روشن که این کشور دارد رشد و پیشرفت می‌کند و دارد قدرتمند می‌شود، اینها می‌خواهند جلوی این را بگیرند، آنهایی که این همه می کشند، هواپیمای مسافربری ما را می‌زنند برای دختر جوان دل می‌سوزانند؟ این همه تحریم علیه ایران در حوزه‌های دارو و… دارند، آنوقت این شده دلسوز؟

نهادهای فرهنگی به میدان بیایند

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اعتراض امام راحل به کاپیتولاسیون، چیزی که می‌خواست استقلال و آزادی ما را زیر سوال ببرد و امام در مقابل این امر ایستاد، افزود: دشمن هر روز یک نقشه خواهد کشید، اما به کوری چشم دشمن ما این پیشرفت را خواهیم و این قدرت را پیدا می‌کنیم.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه کسانی هم به خیابان آمدند، برخی از آنها فریب خوردند، بعضی‌ها نمی‌دانستند، بیدار، آگاه و هوشیار شوند، به کشور خود ضربه نزنند، دشمن توسط شما به کشور شما ضربه نزند، این خیانت است گفت: کسانی که در فضای مجازی کمک به شایعه سازی کردند از سوی قوه قضائیه مورد برخورد قرار گیرند.

حجت الاسلام شمسی فر تاکید کرد: این نظام و این انقلاب خون‌ها برایش ریخته شده، به این آسانی به دست نیامده که کسی بخواهد به راحتی به آن ضربه بزند، دشمن علناً به میدان آمد، اعتراض یک حرف است، آشوب حرف دیگر است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه البته مسئولان علت یابی کنند، دشمن از جهت‌های مختلف جنگ را شروع کرده، آموزش و پرورش برای کودکان و نوجوانان برنامه داشته باشد، در رابطه با مسائل دینی و سیاسی آگاهی بدهد گفت: نهادهای فرهنگی در این جهاد تبیین با تمام قدرت به میدان بیایند، دشمنان نمی‌خواهند قدرت و دستاوردهای نظام را به اطلاع نسل جوان برسانید، دشمن سیاه نمایی می‌کند، ما مشکل، کم کاری بعضی از مسئولان و… را داریم اما این همه رشد، پیشرفت و توانمندی را هم جوانان باید ببینند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 231 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 21 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.