زیپ نیوز دانش آموزان مثل شهید فهمیده الگوی جامعه باشند - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای دانش آموزی در میاندرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و معلم اظهار داشت: سبک زندگی شهدا را باید الگو قرار دهیم و به قول شهید سلیمانی، شرط شهیدشدن، شهید بودن است.

وی بر لزوم خوانش وصیت نامه و زندگی دانش آموزان شهید و شهدا شد و گفت: باید زندگی این دانش آموزان و رزمندگان دفاع مقدس تبیین و بررسی شود و نماز از مهمترین شرط‌های رزمندگان و شهیدان بوده است.

وی با اشاره به مسائل اخیر گفت: هیگ یک از اغتشاشگران اخیر اهل نماز نیستند و اکثر آنها که با چاقو و سلاح به خیانان ها آمدند سابقه مصرف روان گردان‌ها و مواد مخدر دارند.

آیت الله محمدی لائینی با اظهار این که شهدا اهل دیانت و دینداری بودند، گفت: اگر می‌خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید سبک زندگی آنان را سرلوحه قرار دهیم.

امام جمعه ساری خواستار توجه به سبک و زندگی رفتار آسمانی و شهیدان شد و گفت: رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس نیز دارای سیره آسمانی و والا هستند و آزادگان در دوران دفاع مقدس سختی‌های زیادی را تحمل کردند.

وی با اظهار این که امروز تمام میهن جبهه است، افزود: آشوبگران که از سوی کانال‌های ماهواره‌ای آموزش می‌بینند دست به کشتار مردم بی گناه می‌زنند و دشمنان تلاش دارند از جوانان و دانش آموزان ما اغتشاشگر بسازند و باید هوشیار بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با محکوم کردن جنایت تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ شیراز گفت: همه ما انتظار داریم دانش آموزان سبک زندگی شهید فهمیده‌ها را الگو قرار دهند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 162 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 16 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.