زیپ نیوز خروش مردم استان تهران در محکومیت اغتشاشات اخیر - زیپ نیوز

زیپ نیوز، گروه استان‌ها: خیل عظیم نمازگزاران و مردم مؤمن و ولایی استان تهران ظهر جمعه و بعد از اقامه نماز جمعه در اعتراض به آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر با حضور پرشور در راهپیمایی در سراسر استان تهران، ناامنی‌های اخیر را محکوم کردند.

حضور پرشمار مردم در این راهپیمایی‌ها تا حدی است، که خیابان‌های منتهی به میعادگاه‌های نماز جمعه شاهد ترافیک سنگین و انسداد مسیر و مملو از جمعیت است.

مردم پیشوا با سر دادن شعارهایی در محکومیت اهانت به مقدسات اعتراض خود را اعلام کردند و شعارهایی از جمله «رهبر ما عشق ماست، خامنه‌ای مقتداست»، «آشوب و نفرت بس است، دشمن پِیِ تجزیه‌ست، توهین و نفرت بس است، دشمن پِیِ تجزیه است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه‌گر» و… حمایت خود را از امنیت کشور و نظام اسلامی اعلام کردند.

در شهریار نیز مردم عکس نوشته و تصاویری از رهبر معظم انقلاب و همچنین پرچم ایران را در دست داشتند و شعارهای «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «فریاد هر بسیجی مرگ بر آمریکا»، «منافق فتنه گر این آخرین پیام است ملت انقلابی آماده قیام است»، «ملت ما بیدار است، از آشوبگر بیزار است»، «توهین. حمله. به قرآن، جنایت دشمنان»، «نفرت، دروغ و توهین، مظلوم، وطن وَ آئین» و… حمایت خود را از امنیت کشور و نظام اسلامی اعلام کردند.

این گزارش تکمیل می شود…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 275 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 23 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها