زیپ نیوز خدمات‌دهی ۱۱۰ دندان‌پزشک قرارگاه «الکفیل» به مددجویان در خرم‌آباد - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، سید امیر عبدالملکی امروز جمعه در سخنانی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی قرارگاه پزشکی در خرم آباد گفت: به مناسبت عید سعید فطر این قرارگاه با گروه پزشکی به مدت پنج روز به مراجعین در شهر خرم آباد خدمات تخصصی پزشکی ارائه کردند.

وی افزود: در این اردو تعداد ۱۱۰ پزشک و دندانپزشک میزبان بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه بودند و خدمات تخصصی را به آنها ارائه کردند.

خدمات‌دهی ۱۱۰ دندانپزشک قرارگاه «الکفیل» به مددجویان در خرم‌آباد

مسئول قرارگاه جهادی الکفیل تصریح کرد: خدمات جامع دندانپزشکی شامل کشیدن، جراحی، پر کردن، ترمیم و عصب کشی و ویزیت رایگان توسط پزشکان عمومی و تحویل دارو نیز به صورت رایگان به مراجعین توسط همکاران گروه جهادی در این مدت صورت پذیرفت.

عبدالملکی با اشاره به پزشکان اعزامی به خرم آباد اظهار داشت: گروه پزشکی مستقر در خرم آباد از استان‌های فارس، اصفهان، تهران، البرز، کرمانشاه و خرم آباد بودند و با هدف خدمتگزاری و کاستن دغدغه‌های درمانی مردم در اوضاع اقتصادی موجود در این اردوی جهادی شرکت کردند.

خدمات‌دهی ۱۱۰ دندانپزشک قرارگاه «الکفیل» به مددجویان در خرم‌آباد

وی عنوان کرد: جوانان جهادی حاضر در این گروه جهادی ثابت کردند با تمام توان به منویات رهبری لبیک می‌گویند و جهت خدمت به قشر محروم پای کار هستند، امیدواریم مسئولان هم از این اردوهای جهادی درس بگیرند و از خدمتگزاری به مردم دریغ نکنند تا به اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم کمک شایانی شود.

خدمات‌دهی ۱۱۰ دندانپزشک قرارگاه «الکفیل» به مددجویان در خرم‌آباد

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 242 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 6 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها