زیپ نیوز خانه کشتی پلدشت افتتاح شد - زیپ نیوز

به گزارش زیپ نیوز، ساخت این خانه کشتی از ۲ سال گذشته از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو شروع و نیمه تمام مانده بود که پس از تحویل گرفتن از پیمانکار توسط خود سازمان تکمیل شده است.

این خانه کشتی در مساحتی دارای زیر بنای ۸۲۳ مترمربع و گنجایش تشک در ابعاد ۱۲*۱۲ را دار و شامل سالن، تأسیسات و سرویس‌های بهداشتی و حمام بنا شده و برای احداث آن بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

پلدشت در شمال آذربایجان غربی قرار دارد و جمعیت آن بیش از ۴۵ هزار نفر می‌رسد، ۴۳۰ ورزشکار پلدشتی با داشتن کارت بیمه ورزشی، در قالب ۱۸ هیأت ساماندهی شده‌اند که از این تعداد ۱۰۰ ورزشکار در رشته کشتی فعالیت دارند.

کشتی گیران پلدشتی در سال گذشته در رده سنی نونهالان و نوجوانان ۲ مقام برتر کسب کردند و در ۲ سال گذشته نیز یک نفر از ورزشکاران کشتی به تیم ملی دعوت شده بود.

سعید محمد مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی عصر جمعه به شهرستان پلدشت سفر کرد و با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کرد سپس با خانواده شهید ابراهیم جبرائیلی نیز دیدار و خانه کشتی این شهر را نیز افتتاح کرد.

وی همچنین با خانواده شهید سردار عبداله پور در شهرستان شوط دیدار کرد، دیدار با نخبگان و افراد منتحب شهرستان از دیگر برنامه‌های دبیر شورایعالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی در سفر به این منطقه بود، وی بعد از شهرستان شوط به شهرستان پلدشت سفر کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 359 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 20 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.