زیپ نیوز جزئیات فعالیت نشریات دانشجویی دانشگاه تهران - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران طی اطلاعیه ای شرایط فعالیت نشریات دانشجویی را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: نظر به مصوبه شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی و طبق تبصره ۲ مکرر ماده ۱ شیوه نامه برگزاری انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی در کمیته‌های ناظر بر نشریات دانشگاه‌ها و شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ملاک نشریه فعال ثبت در سامانه جامع نشریات دانشجویی apmsrt.ir است.

کلیه صاحبان امتیاز، مدیران مسئول و سردبیران هرکدام به صورت مجزا اطلاعات کامل نشریه خود را در سامانه جامع نشریات دانشجویی apmsrt.ir ثبت کنند.

بعد از ثبت در سامانه کد ملی شخص به ایمیل [email protected] ارسال شود تا توسط کارشناس نشریات دانشجویی مورد تائید قرار گیرد و ثبت نهایی صورت پذیرد.

بعد از دریافت پیامک تأیید نهایی، مدیر مسئول باید با مراجعه به سایت، فایل نشریات و گواهی شرکت در دوره را بارگزاری نماید.

کلیه مدیران مسئول نشریات موظف هستند فایل نشریات خود را حداکثر تا پایان آذرماه سال جاری به ایمیل [email protected] ارسال کنند.

لازم به ذکر است، مدیران مسئول نشریاتی امکان شرکت در انتخابات کمیته ناظر، شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی و جشنواره تیتر و هر گونه فعالیت و اجازه نشر نشریه را خواهند داشت که اطلاعات کامل نشریه خود را در سامانه جامع نشریات دانشجویی apmsrt.ir ثبت کرده باشند و در غیر اینصورت نشریه غیرفعال اعلام می شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 288 views بار دسته بندی : حوزه و دانشگاه تاريخ : 9 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها