زیپ نیوز تولید انیمیشن «حبیب» توسط هنرمندان خراسان شمالی - زیپ نیوز

اکرم صدیقی در گفتگو با خبرنگار زیپ نیوز با اشاره به رونمایی انیمیشن «حبیب» در قالب کمیک با محوریت شهدا به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور کاروان هنری «روایت حبیب» در خراسان شمالی، اظهار کرد: این انیمیشن که به همت حوزه هنری خراسان شمالی و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تولید شده است در برنامه «شب خاطره‌» در آخرین روز از حضور کاروان هنری «روایت حبیب» در استان با حضور مسئولان استانی رونمایی شد.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی در رابطه با موضوع این انیمیشن، بیان کرد: موضوع انیمیشن «حبیب» در رابطه با خاطره یکی از رزمندگان مدافع حرم استان در سوریه است که هنگام ورود به شهر حلب دستخوش اتفاقاتی می‌شود.

وی در خصوص آثار تولید شده با محوریت شهدا، افزود: تاکنون دو اثر با محوریت شهید مدافع حرم فیروز حمیدی‌زاده، یک اثر با محوریت شهید خبرنگار محمدرضا امانی و سه اثر با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تولید شده است.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: طراح انیمیشن «حبیب»، سید تقی رضایی و صدا پیشه‌ها، هنرمندان تئاتر استان بوده‌اند و برخی از بخش‌های این انیمیشن نیز با کمک هنرمندان خارج از استان آماده شده است.

وی در پایان گفت: سناریوِی انیمیشن شهید صفا در دست اجرا است و مدت زمان این انیمیشن نیز حدود ۱۵ دقیقه خواهد بود که در این انیمیشن نیز از ظرفیت هنرمندان استان استفاده می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 160 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 19 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.