زیپ نیوز تخصیص ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های درمانی بیله‌سوار - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، صاحبعلی اصغری ظهر پنجشنبه در مراسم کلنگ‌زنی مرکز بهداشت «خلیفه‌لو» در بخش قشلاق‌دشت اظهار کرد: ۹ پروژه بهداشت و درمان با ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بیله‌سوار اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد ارتقای خدمات درمانی و بهداشتی در شهرستان باشیم، گفت: تأمین و احداث زیرساخت‌های آب، راه و بهداشت و درمان سه حوزه‌ای هستند که بیشترین اعتبارات به آنها تزریق می‌شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار ادامه داد: مسکن پزشکان متخصص در بیله سوار با ۳۰ میلیارد ریال، درمانگاه تخصصی با ۶۰ میلیارد ریال و ستاد شبکه با صرف ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه‌هایی است که امسال در شهرستان بیله‌سوار اجرا می‌شود.

اصغری افزود: مرکز بهداری «خلیفه‌لو» در بخش قشلاق دشت جعفرآباد با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و چهارخانه بهداشت در روستاهای «خان گلدی»، «جان خانملو»، «آلی کندی» و «آلی شبان» هر کدام با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی افزود: مرکز بهداری «خلیفه‌لو» در بخش قشلاق «دشت جعفرآباد» در زمینی اهدایی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع اجرا می‌شود که در ۵۰۰ متر آن ساختمان مرکز بهداری احداث خواهد شد و خدمات پزشکی دندانپزشکی، تزریقات، مامایی، زایمان و خدمات پزشکی دیگر ارائه خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 324 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 4 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها