زیپ نیوز تأمین مسکن کارگری یکی از اولویت‌های اشتهارد - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد شیبک پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه مشترک ستاد باز آفرینی پایدار شهری و شورای مسکن اشتهارد اظهار کرد: اشتهارد یک شهرستان صنعتی مهاجرپذیر است و سرعت و رشد مهاجرت در استان به ویژه شهرستان بر توسعه زیرساخت‌های مورد نیازِ این میزان مهاجرت پیشی گرفته و در برخی نقاط زیرساخت‌های شهری جوابگوی نیاز مردم و ساکنین آن منطقه نیست.

وی تأمین منابع آبی را یکی از نیازهای اصلی و اساسی توسعه یک منطقه عنوان کرد و گفت: اشتهارد شهرستانی است که با کمبود منابع آبی روبه‌رو است و امیدواریم با عنایت استاندار البرز و همت و تلاش مدیران آب استان بخشی از این مشکل با اتمام و بهره برداری از پروژه انتقال پسآب تصفیه‌خانه کرج به اشتهارد و حق‌آبه‌هایی که برای تأمین آب استان مد نظر قرار داده شده به زودی رفع شود.

فرماندار اشتهارد بیان کرد: در کنار صنعت و تولید مبحث مسکن به عنوان یک اولویت اصلی هم در دولت‌های قبل و هم در دولت فعلی به صورت ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفته است و این موضوع در قالب ساخت ۴ میلیون مسکن در طول دوره ساله دولت عزمی راسخ و همکاری و همدلی جدی بیش از پیش در تمامی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی را نیاز دارد.

وی ساخت مسکن را یکی از سیاست‌های مهم و کلان کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: مسکن به عنوان یکی از نیازهای مهم ساکنین اشتهارد در این سال‌ها مطرح است ولی قیمت بالای زمین و خرید مسکن برای شهری که عمدتاً کارگر نشین است چالش‌های بزرگی برای افراد نیازمند مسکن ایجاد کرده است.

شیبک متذکر شد: همکاری شهرداری و مسکن و شهرسازی در ساخت و تهیه مسکن بسیار مهم است و امیدواریم این همدلی و همکاری با وجود شهرداری متعهد و شورای شهر پیگیر شاهد توسعه و رشد در حوزه ساخت مسکن ارزان قیمت با تأمین زیرساخت‌های مناسب در نقاط مختلف شهر باشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 305 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها