زیپ نیوز برنامه مهار تورم و رشد تولید در استان بوشهر تدوین و ابلاغ شود - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، احمد محمدی‌زاده ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: ایمان افزایی و امیدآفرینی از موضوعات بسیار مهمی است که مدیران و کارکنان دستگاه‌های مختلف باید در دستور کار داشته باشند.

وی تصریح کرد: بر اساس دستورات مقام معظم رهبری باید ایمان‌افزایی و امیدآفرینی در دستور کار قرار گرفته شود و با توجه به اینکه مدیران در رأس سازمان و اداره قرار دارند ایمان باید از مدیران به بدنه سازمان سرازیر شود و در این راستا باید مدیران بیشترین فعالیت داشته باشند و کمترین برخورداری شامل آنها شود.

استاندار بوشهر با تأکید بر تدوین برنامه امیدآفرینی در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر بیان کرد: در این راستا دیدارهای مردمی برای حل مسائل، سرکشی به شهرستان‌ها، بسترسازی اجتماعی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، مصاحبه با رسانه‌ها و فعالیت مستمر در حوزه اطلاع‌رسانی باید در دستور کار قرار گرفته شود.

وی گفت: با توجه به گذشت سه ماه از سال جاری باید برنامه مهار تورم و رشد تولید در استان تهیه، تدوین و ابلاغ شود و در این راستا تا ۱۵ تیر ماه باید برنامه مهار تورم و رشد تولید دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر نهایی شده ابلاغ و بر اساس چارچوب این برنامه فعالیت‌ها و خدمات ارائه شود.

جذب اعتبارات ملی

محمدی‌زاده با تأکید بر اجرایی شدن مصوبات شورای اداری استان بوشهر تصریح کرد: باید وضعیت اجرایی شدن مصوبات شورای اداری استان در سال ۱۴۰۱ ارزیابی و اعلام شود.

وی جذب اعتبارات را از شاخص مهم ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و تأکید کرد: یکی از مهمترین شاخص‌ها جذب اعتبارات ملی در تسریع اجرای طرح‌های عمرانی است.

استاندار بوشهر سفر شهرستانی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: باید در این زمینه از تجربیات سفر هیئت دولت به استان و شهرستان‌ها استفاده شود.

محمدی‌زاده با اشاره به تشکیل ستاد اربعین در شهرستان‌ها خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی، امسال ۱۰۰ هزار نفر از مردم استان بوشهر در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در عراق شرکت می‌کنند و سال قبل ۷۶ هزار نفر در این آئین شرکت کردند.

وی با بیان اینکه باید به مسکن کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی توجه ویژه شود افزود: در راستای ساخت مسکن برای کارکنان ادارات به تعاونی مسکن دستگاه‌های اجرایی و اداری استان بوشهر زمین واگذار می‌شود.

تخصیص ۱,۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار

استاندار بوشهر از جذب اعتبارات عمرانی در استان خبر داد و بیان کرد: در سال جاری تاکنون هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان منابع اعتباری برای تسریع طرح‌های عمرانی استان بوشهر تخصیص یافته و پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، اعتبارات ارزش افزوده در ۲ ماه نخست امسال در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری استان بوشهر قرار گرفته است.

محمدی‌زاده با قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در تحقق اهداف تدوین شده اظهار داشت: فرآیند و روند اجرایی کارها و طرح‌ها در تحقق اهداف برنامه مطلوب و نشان از تلاش خوب دستگاه‌های مربوطه است.

وی از تسریع فعالیت‌ها در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با عبور از موانع، فعالیت، برنامه و طرح‌های مورد نظر تسریع یافته که از تلاش دست‌اندرکاران قدردانی می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مدیریت استان مستحق رتبه‌های اول در همه عرصه‌ها است تصریح کرد: بوشهر در همه حوزه‌ها می‌تواند در سطح کشور رتبه اول یا دوم داشته باشد اگر این مهم محقق نشده اشکال از مدیریت‌هاست.

افزایش مشارکت مردم در انتخابات

محمدی‌زاده با تأکید بر توجه به افزایش مشارکت مردم در انتخابات سال جاری گفت: مبنای همه فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در سال جاری باید منجر به افزایش مشارکت مردم در انتخابات اسفند ماه باشد.

وی با اشاره به اهداف دشمنان در ناامیدی مردم و ناکارآمد نشان دادن فعالیت دستگاه‌های اجرایی خاطر نشان کرد: اکنون در جنگ با دشمنان قرار داریم و آنان با تمام ظرفیت علیه نظام و انقلاب اسلامی برای ناامیدی مردم و ناکارآمدی نشان دادن مدیران وارد میدان شده‌اند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: توپخانه دشمن برای اینکه مردم در انتخابات مشارکت نکنند با تمام ظرفیت در داخل و خارج کار می‌کند و در این راستا باید برای پاتک زدن به دشمن وارد عمل شویم و دشمن را ناکام کنیم و ان‌شاءالله حداکثر مشارکت در انتخابات پایان سال در کشور رقم بزنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 185 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 15 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها