زیپ نیوز برنامه ریزی برای ایجاد ۸ هزار فرصت شغلی در بین نیازمندان ایلامی - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، رضا طاهری ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ایلام با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و خدمات این نهاد گفت: یک از برنامه‌های مهم امداد در راستای توانمندسازی خانواده‌ها اشتغال آفرینی بوده که امسال اعتبارات در نظر گرفته شده برای اشتغال دو بر ابر پارسال و برای ایجاد بیش از ۸ هزار فرصت شغلی است.

وی به برنامه‌های مسکن کمیته امداد اشاره کرد و گفت: سال گذشته در یک برنامه جهادی ۲۴ هزار خدمت مسکن در زمینه‌های ساخت، تعمیرات، سرویس بهداشتی و دیگر امورات جانبی مسکن به نیازمندان ارائه شد و امسال هم چنین برنامه‌هایی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با اشاره به حمایت این نهاد در زمینه ازدواج مددجویان گفت: سال گذشته علاوه بر خدمات آموزشی، به ۹۷۰ زوج نیازمند با همکاری خیرین و دستگاه‌های دیگر کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت شد.

به گفته طاهری، پرداخت ۴۵ میلیارد تومان وام قرض الحسنه کارگشایی به ۷ هزار خانواده نیازمند، توزیع ۳ هزار قلم لوازم خانگی و منزل، خدمات فرهنگی و درمانی متنوع و راه اندازی سامانه امداد هوشمند به منظور تسهیل خدمت رسانی به نیازمندان از جمله دیگر خدمات برجسته این نهاد به نیازمندان در سال گذشته بوده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 236 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 15 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.