زیپ نیوز بانوان در خط مقدم اقتصاد و ولایت‌مداری هستند - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، نسرین پیرسمساری ظهر امروز جمعه در هشتمین جشنواره غذاهای سنتی و سالم در روستای زنجیربلاغ با تبریک ایام‌الله دهه‌ی مبارک فجر اظهار داشت: امام راحل و مقام معظم رهبری علی‌رغم حاشیه‌سازی‌ها و توهین‌ها، جایگاه زنان در جامعه را به خوبی ترسیم کردند و بانوان ما علی‌الخصوص مادران و همسران شهدا نشان دادند که زینبی‌وار در متن جامعه بوده و در حاشیه نیستند.

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور بانوان افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تا به امروز با وجود. تهدیدها و تحریم‌هایی که از سوی استکبار جهانی اعمال می‌شود، بانوان در خط مقدم اقتصاد و ولایت‌مداری هستند. امام راحل به دنیا نشان داد که زنان باحجاب در متن جامعه بوده و جایگاه ویژه‌ای در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی بابیان این‌که زنان رهبران خانواده و نهضت انقلاب و حجاب هستند، گفت: زنان شرقی سست عنصر هیچ نقش و دخالتی در سرنوشت خود، خانواده و کشورش ندارد و زن غربی اسیر دست نظام سرمایه‌داری غربی به‌عنوان کارگران ارزان کارخانجات هستند و عملاً گسست خانواده‌ها را در غرب می‌بینیم.

پیرسمساری تصریح کرد: مقام معظم رهبری الگوی سوم زن مسلمان را مطرح کرده و نشان دادند که زنان مسلمان می‌توانند در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و … نقش‌آفرین باشند، امروز زنان شهری، روستایی و عشایری مسلمان رهبری جامعه و خانواده را به ظهور رسانده‌اند.

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور بانوان با قدردانی از زنان روستایی شهرستان اهر خاطرنشان کرد: وظیفه دارم تا سلام گرم استاندار را به اهالی روستای زنجیربلاغ به خصوص بانوان توانمند روستایی برسانم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 147 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 10 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.