زیپ نیوز اهمیت یک پیروزی بزرگ برای استقلال خوزستان - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته دهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور، روز گذشته استقلال خوزستان در خانه به مصاف قشقایی شیراز رفت که با رسیدن به یک پیروزی بزرگ و با ارزش مقابل صدرنشین مسابقات، به کسب نتایج خوب در این فصل ادامه داد تا عملاً در جمع مدعیان قرار گیرد.

شاگردان بختیاری زاده ابتدا با گل دقیقه ۶۶ از حریف پیش افتادند و تیر خلاص را با تبدیل به گل کردن ضربه پنالتی دقیقه ۹۱ بر پیکر شاگردان مهدی رجب زاده زدند تا با این نتیجه از یک سو تیم ملوان به تنهایی در صدر جدول قرار گیرد و از سوی دیگر آبی پوشان اهواز ۱۸ امتیازی شده و در رده چهارم قرار گیرند؛ و این در حالی است که امتیازات آنها با آرمان گهر برابر است و تنها به دلیل تفاضل گل یک پله پایین‌تر از این تیم در رده چهارم قرار دارد.

استقلال خوزستان با صدر جدول تنها ۲ امتیاز فاصله دارد و آنها امیدوارند در ادامه این مسابقات بتوانند به صدر جدول رسیده و در انتهای فصل هم جشن صعود به لیگ برتر بگیرند.

استقلال خوزستان یکی از تیم‌های لیگ یکی است که سابقه حضور در لیگ برتر را دارد و یکی از دو تیم لیگ یکی است که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را هم در کارنامه‌اش دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 311 views بار دسته بندی : ورزش تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها