زیپ نیوز انتشار ویژه‌نامه‌های «عمار» برای نادر طالب‌زاده و جمال شورجه - زیپ نیوز

به گزارش زیپ نیوز به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره فیلم عمار، ویژه‌نامه پاسداشت مرحوم حاج نادر طالب‌زاده همزمان با برگزاری اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار منتشر شد.

در این ویژه‌نامه ابعاد شخصیتی مرحوم حاچ نادر طالب‌زاده در کلام اساتید روایت شده است. در این ویژه‌نامه مطالبی از جمله «نور خدا را در جهان رله کرد» روایتی از آیت‌الله قائم مقامی، «مجاهد عرصه‌ی بین‌المللی» در کلام حسن رحیم‌پور ازغدی، روایت دکتر مجید شاه‌حسینی «آمده بود تا از این مسیر طی شده بگوید»، یادداشت یوسف میرشکاک «خلیفه ندارد اما راهش ادامه دارد»، «مهاجر جهان وطن» به روایت سهیل اسعد، «نادر به روایت نادر» به روایت مرحوم حاج نادر طالب زاده و همچنین گقتارهایی از غلامرضا منتظمی، امیر زیپ نیوزیزدان، شهریار بحرانی، سید رسول منفرد، محمدرضا شفاه و… می‌خوانیم.

نسخه مجازی این ویژه نامه را می‌توانید اینجا دریافت و مطالعه کنید و همچنین با مراجعه حضوری به سینما فلسطین محل اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار به نسخه چاپی این ویژه نامه نیز دسترسی خواهید داشت.

ویژه‌نامه پیش‌کسوت سینمای انقلاب اسلامی

ویژه‌نامه پاسداشت جمال شورجه به عنوان پیش‌کسوت سینمای انقلاب اسلامی هم همزمان با برگزاری اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار منتشر شد.

در این ویژه‌نامه مطالبی از جمله گفت‌وگو با استاد «جمال شورجه»، «یک دیدار قدیمی»؛ شورجه به روایت «ابوالقاسم طالبی»، نقش سینما در مقوله مهدویت و انتظار و نگاه جهانی به آن؛ سینمای مهدوی فارغ از مرزها؛ گفت‌گو با «محمدتقی فهیم / منتقد سینما»، فیلم ساز نسل اول انقلاب؛ گفت‌گویی با جواد شمقدری، گفتوگویی خواندنی با علیرضا سربخش با عنوان «خطاب به سینما میگویم: شورجه را پاس بدارید، «از جنگ و و صلح تا عشق و جنگ»، نگاهی به فیلم «نگاهی به فیلم »۳۳ روز»؛ نعمت‌الله سعیدی و همچنین گفتارهایی از آرش فهیم، علی دائمی، انسیه شاه‌حسینی، رضا زاده محمدی، دکتر رفیع‌الدین اسماعیلی و یادداشت‌هایی در باب سینما و دفاع مقدس.

نسخه مجازی این ویژه نامه را می‌توانید اینجا دریافت و مطالعه کنید و همچنین با مراجعه حضوری به سینما فلسطین محل اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار به نسخه چاپی این ویژه نامه نیز دسترسی خواهید داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 160 views بار دسته بندی : هنر تاريخ : 12 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها