زیپ نیوز امروز استکبار با ابر قدرتی ایران اسلامی مشکل دارد - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، آیت الله مصطفی علما ظهر پنجشنبه در گردهمایی بسیجیان شهر کرمانشاه که با حضور فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی در محل حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد از بسیجیان به عنوان مخلصانی که در دفاع مقدس امتحان خود را پس دادهاند، یاد شد.

وی افزود: این تشکل عظیم مردمی بسیج برای پاسداری از اسلام پای در عرصه وجود نهاد زیرا استکبار با اصل اسلام کار دارد، شیعه و سنی هم ندارد، آنها می‌خواهند اسلام ناب تعطیل شود زیرا تنها همین اسلام ناب جرأت یافت به سیاست‌های استعماری آنها نهیب بزند و امام راحل (ره) چون ذوب در اسلام بود معیارهای ارزشمند اسلامی را با تشکیل بسیج معرفی کرد و به دنیا مطرح کرد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید درصدد رفع مشکلات جوانان باشیم زیرا اگر جوان کار و خانواده داشته باشد مشغول به زندگی می‌شود و باید همه جانبه این بچه‌های معصومی که اسیر شانتاژ تبلیغاتی رسانه‌های غربی قرار می‌گیرند را حمایت و هدایت کنیم.

علما با اشاره به اهمیت تشکیل بسیج، عنوان کرد: بسیجیان امتحان خود را در عقب راندن دشمن در دوران دفاع مقدس پس داده‌اند و دشمن تا دندان مسلحی که نصف دنیا از آنها حمایت می‌کرد و از این امتحان الهی سربلند بیرون آمدند در آن زمان بسیجیان با بذل جان خود و گذشتن از تمام خواسته‌های دنیوی خود دین خود را به ملت و کشور ادا کردند.

وی در خصوص اهمیت حفظ اسلام تأکید کرد: باید ببینیم حضرت سیدالشهدا (ع) برای چه خود و خانواده و بهترین یاران خود را فدا کرد؟ مگر بجز برای احیای اسلام بود زیرا این دین است که مردم را هدایت و مدیریت می‌کند و مردم به وسیله دین در طریق درست انسانیت قرار می‌دهد.

امام جمعه کرمانشاه با یاد آوری دشمنی دیرینه آمریکا با مردم ایران، گفت: امروز استکبار با ابر قدرتی ایران مشکل دارد و می‌داند ایران اسلامی ابر قدرت بلامنازع منطقه و جهان است و امروز دنیای غرب خواهان تعطیلی اسلام ناب است زیرا اسلام پیشرو، اسلام زنده کننده است که بوی آسمان و وحی از آن می‌آید و باید همه ما درصدد رعایت کل اسلام باشیم و باید بالاترین همت ما حضور مردم رسیدگی به امور مردم و رفع حاجات مردم باشد.

علما بیان کرد: مردم ما مردم بزرگ و شریفی هستند که هر زمان انقلاب اسلامی لازم داشته با همه وجود در خدمت اسلام بوده‌اند.

وی با بیان اهمیت اسلام و ضرورت حفظ و حراست از آن، خاطر نشان کرد: باید با چنگ و دندان انقلاب اسلامی را حفظ کنیم زیرا امروز دنیا از حیات و ممات امام راحل (ره) حساب می‌برد چون در گذشته این گونه نبودیم ما مزدور غرب بودیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 190 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 17 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها