زیپ نیوز اقدامات دولت در لرستان برای مردم تبیین و منعکس نمی‌شود - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، فرهاد زیویار امروز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال لرستان، اظهار داشت: اعتبارات اعطایی اشتغال از طرف دولت سیزدهم در یک سال اخیر چند برابر ادوار مشابه در سال‌های گذشته بوده است.

وی، عنوان کرد: این اعتبارات به خوبی از طرف دستگاه‌های اجرایی جذب و هزینه شده اند.

استاندار لرستان، ادامه داد: نتیجه این هزینه‌ها در عملکرد دستگاه‌های اجرایی طی یک سال اخیر به ویژه در پروژه‌های افتتاح شده و کلید خورده در دهه فجر مشهود است.

زیویار، اظهار کرد: علیرغم اقدامات خوبی که در دستگاه‌ها انجام شده در تبیین و انعکاس این عملکردها برای عموم مردم خوب عمل نشده است.

وی، گفت: نتیجه این اعتبارات در نهایت منجر به تولید و اشتغال در استان شده است.

استاندار لرستان، افزود: باید برنامه‌ای تدوین شود که نتیجه اقدامات دولت و تأثیر آن در اشتغال و تولید برای مردم تبیین شوند.

زیویار با اشاره به آمار پایین برخی از دستگاه‌های اجرایی در سامانه ثبت اطلاعات اشتغال (رصد)، تأکید کرد: ضعف برخی دستگاه‌های اجرایی در ثبت آمار اشتغال در سامانه رصد ارتباطی با کم کاری در آن دستگاه‌ها ندارد چرا که ما به عینه شاهد زحمات این دستگاه‌ها و اقداماتی که در این یک سال انجام دادند بوده ایم.

وی، ادامه داد: با این وجود باید جلساتی با حضور این دستگاه‌ها و مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی تشکیل شده و مشکلات آمار ثبتی خود را مرتفع کنند.

استاندار لرستان، از مدیران این دستگاه‌ها خواست که در دهه دوم اسفندماه جاری نتیجه رفع مشکلات ثبت آمار اشتغال خود در سامانه رصد را اعلام کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 164 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 28 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.