زیپ نیوز ادارات بیله سوار به تعهدات اشتغالزایی عمل کنند - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار زیپ نیوز، صاحبعلی اصغری ظهر پنج شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بیله سوار اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید به تعهد خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل کنند.

وی با بیان اینکه حدود ۴۳ درصد از ظرفیت اشتغال شهرستان مربوط به جهاد کشاورزی است که انتظار می‌رود با حمایت و ارایه تسهیلات زمینه اشتغال و تولید را فراهم نماید، افزود: حدود ۸۰ میلیارد ریال اعتبار مشاغل خانگی برای فعال سازی ۱۴۲ طرح در شهرستان مهیا شده است و ادارات متقاضیان واجد شرایط را جهت اخذ این تسهیلات معرفی نمایند.

فرماندار بیله‌سوار عنوان کرد: عملکرد برخی ادارات در حوزه اشتغال خوب و برخی ادارات رضایت بخش نیست و نیازمند تلاش جدی دارد.

اصغری به دوره‌های کسب و کار و کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله‌سوار اشاره کرد و گفت: این دوره با عنوان کاپ کارآفرینی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز بخش عمده‌ای از تبلیغات و سرمایه‌گذاری مغرضانه دشمنان متوجه تخریب نقش محوری مادران است، تا با کاستن از ارزش‌های اخلاقی خانواده و قطع زنجیره تربیت نسل متعهد کنترل جامعه را در اختیار بگیرند، خاطرنشان کرد: زنان امروز جامعه ما با نقش برجسته خود در ساماندهی روابط خانوادگی و آماده سازی فرزندان برای برعهده گرفتن مأموریت‌های اجتماعی خود در چارچوب آرمان‌های انقلاب و آموزه‌های اخلاقی و تربیتی اسلام، نسلی شکست ناپذیر را تربیت خواهند کرد.

فرماندار بیله‌سوار خاطر نشان کرد: در حمایت از زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های تحت پوشش نیز اقدمات خوبی انجام شده است و کمیته امداد و نهادهای حمایتی در راس خدمت‌رسانی به این افراد هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 226 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 27 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها