زیپ نیوز کرمان به عنوان پایتخت مقاومت اسلامی ثبت شود - زیپ نیوز

به گزارش خبرگزاری ZipNews، جلسه شورای سیاست‌گذاری از سومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی با حضور استاندار کرمان، وزیر ارشاد و جمعی از معاونان، مدیران و هنرمندان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

علی زینی وند در این جلسه در سخنانی بر لزوم توجه به مکتب و روش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و خطاب به وزیر ارشاد گفت: ما دو پیشنهاد ویژه در چارچوب اقدامات ترویج مکتب سلیمانی داریم؛ اول اینکه امیدوارم با حمایت شما نام کرمان به عنوان پایتخت مقاومت اسلامی ثبت شود. موضوع دوم تأسیس یک مرکز بزرگ فرهنگی بین‌المللی در کرمان است. طرح و ساختار آن تهیه شده و امیدواریم به زودی اثربخشی آن را شاهد باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این جلسه شناخت شخصیت شهید سلیمانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: درباره شهید سلیمانی هر چه بگوییم کم گفته‌ایم. ایشان یک شخصیت استانی و ملی نیست. سردار مقاومت و چهره‌ای بین‌المللی است. مجموعه‌ای از اقوام و فرهنگ‌ها با گرایش‌های متفاوت دلبسته این شهید آسمانی هستند. تجلیل بی سابقه از این شهید والا مقام هنوز در ذهن همه حک شده است.

مهدی اسماعیلی با بیان اینکه ما درباره شهید سلیمانی نیاز به اغراق نداریم گفت: این سردار عزیز یکی از نمادهای هویت ملی ایرانی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 274 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 17 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها