زیپ نیوز ۵ پروژه در حوزه آب توسط قرارگاه امام حسن(ع) در یزد اجرا می‌شود - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رضا پورشمسی، روز سه‌شنبه در نشستی خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج، مکتبی برگرفته از باورهای دینی و قرآن و اندیشه ها و سبک‌های زندگی ائمه اطهار (ع) است و بسیج با تولد خود توانست حرکت‌های بزرگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دهد که ثمره آن سال‌ها نصیب ملت، نظام و انقلاب خواهد شد.

پورشمسی به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و افزود: در هفته بسیج، نمایشگاه جهادگران علمی در حسینیه ثارالله برگزار می شود همچنین اجلاسیه ستاد اقامه نماز نیروهای مسلح سپاه و بسیج از برنامه های شاخص این هفته است.

وی، رزمایش اقتدار جهادگران، افتتاح پروژه های مهندسی سپاه و طرح های محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی، افتتاح نمایشگاه اسوه در بسیج محلات، برگزاری یادواره شهید سردار رفیعیان و شهدای آماد و پشتیبانی را از دیگر برنامه های هفته بسیج برشمرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: مجوز کنگره ملی هزار دانش آموز شهید استان یزد نیز صادر شده و در هفته بسیج امسال، کلید می خورد و امیدواریم با تشکیل ستاد این کنگره، بتوانیم شاهد برگزاری آن در سال آینده باشیم.

پورشمسی در بخش دیگری از این نشست در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در مورد برنامه بسیج و سپاه الغدیر یزد برای مقابله با تنش آبی استان یزد اظهار داشت: در قرارگاه امام حسن (ع) ۹۲ میلیارد تومان اعتبار برای بسیج سازندگی در نظر گرفته شده و پنج پروژه کم آبی در شهرهای بهمن ابرکوه، عقدا، دو پروژه در بخش مرکزی یزد و یک پروژه نیز در شهریاری خاتم اجرا می شود.

وی ادامه داد: ۲۲ میلیارد تومان این رقم تحقق پیدا کرده و مطالعات آن با همکاری آب و فاضلاب شهری یزد تمام شده و طرح ها تهیه و آماده شده است.

پورشمسی همچنین بر لزوم گفتمان سازی در مورد آب هم برای مردم و هم مسئولان استانهای یزد و اصفهان تاکید کرد.

گفتنی است؛ از ۲۹ آبان تا پنجم آذر به نام هفته بسیج نامگذاری شده و برنامه های امسال با شعار «بسیج؛ پاره تن مردم» اجرا می شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 286 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 17 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها