زیپ نیوز ۳۰ آذر آخرین مهلت ثبت نام مربیان حفظ قرآن در سامانه سازمان اوقاف - زیپ نیوز

به گزارش خبرگزاری ZipNews، سید محمد صالح‌نژاد با اشاره به اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم از سال ۱۳۹۱ در سطح کشور و سهم سازمان اوقاف در این زمینه اظهار کرد: بر این اساس و در وهله نخست، تربیت مربیان حفظ قرآن در دستور کار سازمان قرار گرفت و به این ترتیب، ۱۴ هزار نفر مربی تا سال ۱۳۹۸ دوره‌های مختلف را گذراندند که در این بین سهم استان قم ۱۰۵۰ نفر بوده است.

وی افزود: در حال حاضر سازمان اوقاف بنا دارد از این مربیان در سطوح مختلف استفاده کند بنابراین طرح ساماندهی مربیان حفظ قرآن یکی از برنامه‌های جاری تا پایان سال خواهد بود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه این طرح در سه مرحله اجرایی می‌شود گفت: مرحله نخست، تکمیل و به روز رسانی بانک اطلاعاتی مربیان حفظ قرآن در سراسر کشور است که این کار از طریق سامانه میز خدمت در سایت سازمان اوقاف صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس مربیان حفظ، روخوانی و تجوید می‌توانند تا پایان آذرماه به سایت مراجعه و در طرح ساماندهی مربیان شرکت کنند.

صالح‌نژاد با بیان اینکه در مرحله دوم، دوره‌های تکمیلی برای مربیانی که در سامانه ثبت نام کرده باشند برگزار خواهد شد گفت: مرحله سوم هم به کارگیری این مربیان در سطوح مختلف تربیت حافظان قرآن کریم خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 281 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها