زیپ نیوز پروژه‌های حوزه آب تنگستان به دلیل کمبود اعتبار بر زمین مانده است - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر سه‌شنبه در نشست با مدیران حوزه آب شهرستان تنگستان اظهار داشت: اظهار داشت: آب یکی از مهمترین موضوعاتی است که در آینده برنامه‌ریزی‌ها بیشتر به سمت آن خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بافت روستایی شهرستان و فرسودگی سیستم انتقال آب در این شهرستان، به محض تخصیص اعتبارات این حوزه در استان، تنگستان باید در اولویت دیده شود.

فرماندار تنگستان بر لزوم توجه ویژه به اعتبارات حوزه آب استان تاکید کرد و ادامه داد: اکثر پروژه‌های شهرستان تنگستان در حوزه آب به دلیل کمبود اعتبارات عمرانی بر زمین مانده است.

وی افزود: در این حوزه باید با پیگیری مضاعف و برنامه‌ریزی مناسب، ببینیم که چه روزنه‌هایی وجود دارد که از آن طریق بتوانیم نسبت به تأمین منابع مالی استفاده و پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

لطفی با اشاره به اینکه تاکید دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام در کشور و استان است، بیان کرد: نباید اجازه دهیم زمان بر ما تنگ شده و نارضایتی در حوزه آب ایجاد شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: نباید اجازه دهیم مردم تحت فشار قرار بگیرند و قبل از رسیدن مشکلی در حوزه آب به نقطه بحران، می‌بایست پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 246 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 17 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها