زیپ نیوز پرسپولیس با ۳ امتیاز به پایان نیم فصل رسید/ حفظ فاصله با استقلال - زیپ نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی نیم فصل نخست لیگ برتر امروز پنجشنبه به مصاف فجر سپاسی شیراز رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس ‏‬به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شد، مهدی ترابی (۶۸) برای پرسپولیس گلزنی کرد تا سرخپوشان با برد و با ۳۲ امتیاز نیم فصل دوم را به پایان برسانند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس امروز تیمش را با ترکیب حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری مهدی ترابی و مهدی عبدی روانه میدان کرد. بازیکنان این تیم با پیراهن های منقش به تصویر عیسی آل کثیر وارد زمین شدند تا به این مهاجم مصدوم سرخپوشان روحیه بدهند.

پرسپولیس با ۳ امتیاز به پایان نیم فصل رسید/ حفظ فاصله با استقلال

پرسپولیس در نیمه نخست بازی کاملاً هجومی و یکطرفه ای را به نمایش گذاشت. در غیاب عیسی آل کثیر که هفته گذشته مصدوم شد، مهدی عبدی در ترکیب سرخپوشان قرار داشت و تلاش زیادی برای گلزنی به کار بست. عبدی در دقیقه ۱۷ با یک ضره سر دروازه فجر را تهدید کرد که توپ با اختلاف کم به اوت رفت. این بازیکن دردقیقه ۴۲ هم یک ضربه قیچی برگردان زد که توپ او راهی اوت شد.

همچنین وحید امیری در دقیقه ۳۷ با یک ضربه سر دروازه فجر را تا آستانه فروپاشی پیش برد اما واکنش خوب ایمان صادقی دروازه بان فجر مانع گلزنی سرخپوشان شد تا نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل تمام شود.

پرسپولیس با ۳ امتیاز به پایان نیم فصل رسید/ حفظ فاصله با استقلال

در نیمه دوم پرسپولیس به بازی هجومی خود ادامه داد و دو بار با ضربات فرشاد فرجی مدافع خود تا آستانه گلزنی به میهمان شیرازی پیش رفت. در دقیقه ۴۶ ضربه سر فرجی با اختلاف کم نسبت به دروازه فجر به اوت رفت و در دقیقه ۵۷ ضربه سر مدافع پیش تاخته سرخپوشان توسط ایمان صادقی مهار شد. فجر هم در این نیمه بازی شجاعانه ای به نمایش گذاشت. بهترین موقعیت این تیم در دقیقه ۵۹ با شوت احمد زنده روح رقم خورد که حامد لک این ضربه را به کرنر فرستاد.

در نهایت فشار حملات پرسپولیس که با حضور احسان پهلوان در زمین به جای سعید آقایی افزایش یافته بود، جواب داد. ارسال فنی مهدی ترابی در دقیقه ۶۸ در حالی که به نظر می رسید به سر کمال کامیابی نیا برخورد کرده، وارد دروازه فجر سپاسی شد اما زننده گل ترابی بود.

پرسپولیس با ۳ امتیاز به پایان نیم فصل رسید/ حفظ فاصله با استقلال

در ادامه تلاش تیم فجر برای گلزنی ثمری نداشت تا بازی با همان یک گل به سود پرسپولیس تمام شود. به این ترتیب سرخپوشان ۳۲ امتیازی شدند و نیم فصل نخست لیگ برتر را با قرار گرفتن در رده دوم بعد از استقلال (۳۵ امتیاز) تمام کردند. سپاهان هم که امروز برابر آلومینیوم اراک به نتیجه تساوی رسید، با ۲۹ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 322 views بار دسته بندی : ورزش تاريخ : 13 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها